اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

علت قطعی برق در مناطقی از لرستان مشخص شد

مدیر شرکت برق خرم‌‌آباد گفت: علت اصلی قطع شدن برق بخشی از نقاط شهر در طول روز این است که شرکت توزیع برق استان در حال برطرف کردن اصولی ایرادات شبکه برق و بررسی آمادگی آن برای ساعات اوج مصرف است.

علت قطعی برق در مناطقی از لرستان مشخص شد

عصمت بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، بیان کرد: سیلاب فروردین‌ماه خسارت‌های زیادی به شبکه توزیع برق استان وارد کرد و شرکت توزیع برق لرستان در روزهای ابتدایی در راستای اتصال برق برای مشترکین سیل زده یکسری اقدامات فوری انجام داد.

وی با بیان اینکه طی روزهای‌ گذشته شاهد قطعی برق در بعضی از نقاط شهرستان خرم‌آباد بودیم، گفت: علت اصلی قطع شدن برق بخشی از نقاط شهر در طول روز این است که شرکت توزیع برق استان در حال برطرف کردن اصولی ایرادات شبکه برق و بررسی آمادگی آن برای ساعات اوج مصرف است.

مدیر شرکت برق خرم‌آباد اظهار کرد: برای جلوگیری از قطعی برق در تابستان شهروندان باید همکاری لازم را با این سازمان داشته باشند ضمن اینکه اگر ‌آن‌ها مصرف برق خود را در ساعات پیک مصرف کنترل کنند هزینه‌های پرداختی آنان به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت.

بیرانوند با اشاره به اینکه پیک مصرف لرستان در سال گذشته 600 مگاوات بوده است، افزود: امیدواریم امسال با مدیریت شهروندان در ساعات اوج مصرف که شامل 12 تا 15 ظهر و 17 تا 19 بعد از ظهر است، از این میزان عبور نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا برای تشویق تولیدکنندگان صنعتی و کشاورزی که در این ساعات میزان مصرف برق خود را به حداقل برسانند در تمام طول روز برق آن‌ها رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول