اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حفظ مراتع و پوشش‌های گیاهی و اجرای طرح‌های آبخیزداری ضروری است

فرماندار اردکان در دیدار با برخی از مدیران کل استان ضمن درخواست توجه ویژه برای رفع مشکلات شهرستان اردکان، گفت: حفظ مراتع و پوشش‌های گیاهی و اجرای طرح‌های آبخیزداری ضروری است.

حفظ مراتع و پوشش‌های گیاهی و اجرای طرح‌های آبخیزداری ضروری است

و به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، بهروز شهابی زاد صبح امروز در دیدار با محمدرضا آخوندی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، با اشاره به وسعت شهرستان اردکان گفت: عرصه‌های طبیعی اردکان در دهه‌های اخیر با دخالت‌های انسانی تغییرات زیادی داشته است.

وی، حفظ مراتع و پوشش‌های گیاهی و اجرای طرح‌های آبخیزداری را ضروری دانست و بر آمادگی شهرستان در اجرای هرچه بهتر این طرح‌ها تأکید کرد.

فرماندار اردکان، این شهرستان را معدن خیز توصیف کرد و با اشاره به نقش اردکان در اقتصاد استان، پیگیری و نظارت بر نحوه فعالیت معادن به‌ویژه مطالبه جدی در خصوص خسارات ناشی از فعالیت‌های معدنی را خواستار شد.

بهروز شهابی زاد همچنین در دیدار با علی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، ترمیم و مرمت سیل بردگی جاده‌ها در بارندگی‌های گذشته را ضروری دانست.

وی با اشاره به وجود بخش اصلی راه‌های مواصلاتی استان در شهرستان اردکان، اصلاح برخی محورها را ضروری برشمرد و گفت: در این راستا به حمایت اداره کل راهداری نیازمندیم.

فرماندار اردکان افزود: قرار گرفتن این شهرستان در مرکزی‌ترین نقطه کشور و تبدیل آن به مرکز اتصال شرق به غرب و شمال به جنوب کشور، ظرفیت فعالیت‌ها در عرصه حمل‌ونقل را دوچندان کرده است.

گفتنی است که در این نشست‌ها مدیران کل استان نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و قول پیگیری و مساعدت لازم برای رفع مشکلات شهرستان را دادند.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول