اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رودخانه «آبشوران» برای کرمانشاه به یک تهدید تبدیل شده است

استاندر کرمانشاه با بیان اینکه سیستم دفع فاضلاب شهر کرمانشاه در قواره‌های استاندارد یک کلانشهر نیست، گفت: رودخانه آبشوران با تصمیمات اشتباه در ادوار مختلف، برای این شهر تبدیل به یک تهدید شده است.

رودخانه «آبشوران» برای کرمانشاه به یک تهدید تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن بختیار معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت نیرو صبح امروز در سفری یک‌ روزه از پروژه‌های مهم صنعت آب و برق استان کرمانشاه بازدید کرد.

دیدار با استاندار از دیگر برنامه‌های معاون وزیر نیرو در این سفر کاری به استان کرمانشاه بود؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این دیدار، اظهار داشت: مجموعه مدیران وزارت نیرو در استان، مدیرانی پویا، فعال و دارای ابتکار هستند که هر یک در حوزه کاری خود در راستای ایجاد اشتغال نیز فعالیت چشمگیری داشته‌اند.

استاندار کرمانشاه گفت: در بحران‌های زلزله 96 و سیل 98 مدیران مجموعه وزارت نیرو و کارکنان آن‌ها خوش درخشیدند و نمره قبولی بالایی گرفتند که جای تقدیر و تحسین دارد.

وی ادامه داد: کرمانشاهیان نسبت به رودخانه آبشوران حساسیت ویژه‌ای دارند، این رودخانه که می‌توانست برای شهر کرمانشاه یک فرصت باشد، با تصمیمات اشتباه در ادوار مختلف، تبدیل به یک تهدید شده است و برای احیای آن به اعتبارات ملی نیاز داریم.

بازوند گفت: در فصول گرم سال، آبرسانی روستایی به مناطق دورافتاده از چالش‌های اکثر استان‌هاست، خیال روستائیان عزیز استان آسوده باشد که برنامه‌های در نظر گرفته شده در این خصوص برنامه‌هایی مطلوب است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: سیستم دفع فاضلاب شهر کرمانشاه، در قواره‌های استاندارد یک کلانشهر نیست و باید اصلاحات اساسی آن با سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول