اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سپاه سمنان در کمک به سیل‌زدگان گل کاشت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه طرح «جهاد همبستگی ملی» عالی است، گفت: سپاه سمنان در کمک به سیل‌زدگان گل کاشت.

سپاه سمنان در کمک به سیل‌زدگان گل کاشت

بهروز اسودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره اجرای طرح جهاد همبستگی ملی اظهار کرد: با مسؤولان استان سمنان بازدیدی از مناطق سیل‌زده لرستان داشتیم و تلاش‌های خوبی در این استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: فعالیت‌های گروه‌های جهادی، نظامی، انتظامی و مردمی در جهت کمک به سیل‌زدگان بسیار خوب بود.

اسودی با تأکید بر اینکه طرح جهاد همبستگی ملی اقدامی عالی برای کمک به مردم است، تصریح کرد: اجرای این طرح در جهت کاهش مشکلات مردم بسیار مؤثر است و همه دست به دست هم داده‌اند تا دغدغه‌های سیل‌زدگان برطرف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمک به سیل‌زدگان عالی بوده است، اظهار کرد: سپاه سمنان در کمک به سیل‌زدگان گل کاشت.

انتهای پیام/75035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول