اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری کلاس‌های استعدادیابی تیراندازی در سمنان

رئیس هیأت تیراندازی استان سمنان از برگزاری کلاس‌های استعدادیابی تیراندازی در این استان خبر داد و گفت: این کلاس‌ها به‌طور گسترده برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های استعدادیابی تیراندازی در سمنان

قربانعلی قربانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت تیراندازی استان سمنان، اظهار کرد: محور اصلی برنامه‌های این هیأت در سال جاری در بخش استعدادیابی متمرکز شده است.

رئیس هیأت تیراندازی استان سمنان با تأکید بر اینکه برگزاری کلاس‌های استعدادیابی استان از امروز آغاز شد، تصریح کرد: این کلاس‌ها به شکل بسیار وسیع برگزار می‌شود.

قربانزاده با اشاره به اینکه این کلاس‌ها در بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، اضافه کرد: سال گذشته تیراندازان در رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر سه مدال کسب کردند و توقع را بالا بردند که امسال هم در این مسابقات تعداد مدال‌هایمان را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: از پنجم تیرماه اردوی تیراندازی برای اعزام به مسابقات کشوری در بخش دختران و پسران آغاز می‌شود تا بازیکنان به رقابت‌های کشوری اعزام شوند؛ افراد متولدشده بین سال‌های 1381 تا 1385 در این اردوی استانی حضور دارند.

رئیس هیأت تیراندازی استان سمنان در واکنش به وضع زیرساخت‌های ورزش تیراندازی در استان با تأکید بر اینکه تمام شهرستان‌های ما سالن تیراندازی دارند، اظهار کرد: مشکل خاصی از این بابت نداریم.

انتهای پیام/75035/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول