اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهرداری زنجان بازهم پل می‌زند

شهردار زنجان با اشاره به افتتاح پل امام حسن مجتبی (ع) در موعد مقرر گفت: بازهم پل می‎زنیم.

شهرداری زنجان بازهم پل می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسیح‌الله معصومی شنبه شب در مراسم افتتاحیه پل امام حسن مجتبی (ع) که در مجموعه تفریحی، گردشگری گاوازنگ و با حضور اقشار مختلف برگزار شد، اظهار کرد: یک سال قبل در مراسم کلنگ‌زنی پل امام حسن مجتبی (ع) با مردم عهد بستیم که این پل را یک ساله بسازیم.

شهردار زنجان به نصب روزشمار در محل ساخت پروژه اشاره کرد و گفت: با تلاش شرکت جهاد نصر که از پیمانکاران قوی و بومی استان زنجان بود این پل سر موعد مقرر افتتاح و به سرانجام رسید.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پیمانکار پل امام حسن مجتبی (ع) و مجموعه عمرانی شهرداری مرکز و شهرداری مناطق برای افتتاح به موقع این پل بیان کرد: آسفالت‌ریزی کناره پل و همچنین جدول‌گذاری و برخی از امور عمرانی در آخرین روزها با مشارکت شهرداری انجام شد تا وعده با شهروندان زنجانی محقق شود.

شهردار زنجان با اشاره به نقش تاثیرگذار پل امام حسن مجتبی (ع) در حل مشکل ترافیکی منطقه بیان کرد: با توجه به حجم جمعیتی شهرک‌های گلشهر کاظمیه و پونک، تصمیم مدیریت شهری بر حل این معضل و تسهیل در امور رفت و آمد شهروندان بود که خوشبختانه در موعد تعیین شده با افتتاح پل منتج به نتیجه شد.

معصومی ضمن تأکید بر داشتن وحدت و همدلی در ساخت و اجرای پروژه‌های مختلف گفت: قطعا اگر این همدلی و وحدت باشد، بهترین پروژه‌ها را در زنجان خواهیم داشت.

شهردار زنجان در ادامه به برنامه‌های آتی شهرداری زنجان از جمله افتتاح پروژه پارک بانوان غرب، افتتاحیه آرامستان شهرداری زنجان، افتتاحیه خیابان زینبیه غربی و پل دیگری در میدان مدرس اشاره کرد و گفت: به مردم زنجان قول می‌دهیم که این پروژه‌ها نیز همچون پل امام حسن مجتبی (ع) سر موعد مقرر افتتاح شود.

وی با بیان اینکه همه تلاش شهرداری زنجان وفای به عهد با شهروندان در اجرا و ساخت پروژه‌هاست، بیان کرد: با همکاری و هماهنگی که بین مجموعه شورا و شهرداری وجود دارد این موضوع تاکنون رعایت شده و پس از این نیز با همین روال پروژه‌ها در موعد تعیین شده افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش فارس، پل ساخته شده در ورودی شهرک گلشهر کاظمیه با نام امام حسن مجتبی (ع) از جهت شرقی-غربی پل به صورت روگذر و جهت‌های شمالی و جنوبی هم‌سطح  در حال اجرا بوده و هزینه اجرای این پل حدود 24 میلیارد تومان است.
این پل به طول 750 متر و عرض 21 متر خواهد بود و برای ایجاد امکان گردش شمال به جنوب و غرب به جنوب یک دور برگردان غیر هم‌سطح در فاصله ۸۰۰ متری به عنوان مکمل در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

این پل در قالب قرارداد Epc ساخته شده و همه مراحل اجرای پل از  طراحی تا احداث توسط شرکت جهاد نصر زنجان ساخته و اجرایی شده است.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول