اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

50 میلیون تومان جریمه در انتظار قاتلان احتمالی خرس قهوه‌ای 2 ساله سوادکوه

تلف‌شدن خرس قهوه‌ای 2 ساله در سوادکوه باعث شد تا 50 میلیون تومان جریمه در انتظار قاتلان احتمالی خرس قهوه‌ای باشد.

50 میلیون تومان جریمه در انتظار قاتلان احتمالی خرس قهوه‌ای 2 ساله سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، توله خرس 2 ساله قهوه‌ای در شهرستان سوادکوه که به همراه مادرش در حال عبور بود، از بالای کوه در روستای دراسله سقوط کرد که با ضرب و شتم برخی افراد مواجه شد و شب‌گذشته در کلینیک سمسکنده تلف شد.

 

 

رئیس اداره محیط زیست سوادکوه در گفت‌وگو با فارس، با تأیید اطلاع به اداره محیط زیست درباره زخمی‌ شدن خرس قهوه‌ای در روستای دراسله سوادکوه و اعزام از اداره محیط زیست و انجام اقدامات اولیه و اعزام توله 2 ساله خرس قهوه‌ای به کلینیک سمسکنده گفت: شب‌گذشته توله خرس قهوه‌ای 2 ساله به‌دلیل ضربات به سر تلف شد.

ابراهیم فلاحی در پاسخ به سؤال خبرگزاری فارس درباره وجود فیلم ضرب و شتم خرس قهوه‌ای افزود: احتمال ضربه به سر او بابت سقوط از کوه هم وجود دارد و هنوز فیلمی به دست من نرسید و اگر ضرب و شتم خرس قهوه‌ای ثابت شود، فرد یا افراد ضارب به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به پیگیری قضایی توسط اداره محیط زیست سوادکوه در موضوع احتمال ضرب و شتم خرس قهوه‌ای سوادکوه، خاطر نشان کرد: با تحویل توله خرس قهوه‌ای و جراحت‌ها و ضرباتی که بر او وارد شد، می‌دانستیم که تلف می‌شود ولی همه تلاش خود را برای نجات او انجام دادیم و به کلینیک هم فرستادیم که با آغاز درمان در کلینیک شاهد تلف شدن خرس بودیم.

فلاحی با بیان اینکه ضرب و شتم منجر به تلف شدن حیوان در قالب جرم شکار قرار دارد و شکار تنها در استفاده از سلاح محدود نمی‌شود و بر طبق مصوبه شورای عالی محیط زیست که تعرفه کشتن حیوانات را تعیین کرد و برای خرس قهوه‌ای هم ضرر و زیان 50 میلیون تومانی را همراه با مجازات قضایی در نظر گرفت، گفت: برای ما هنوز مسجل نیست که تلف‌شدن خرس قهوه‌ای 2 ساله به دلیل ضربات افراد بود یا سقوط از کوه و منتظر دریافت فیلم و نتایج پیگیری‌ها هستیم.

 

 

انتهای پیام/86015/ح/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول