اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فیلم| مدیر‌کل محیط‌زیست مازندران: قاتلان توله خرس قهوه‌ای به‌‌ اشد مجازات می‌رسند

مدیر‌کل حفاظت محیط‌زیست مازندران خواستار اشد مجازات برای ضاربان خرس قهوه‌ای 2 ساله در سوادکوه از سوی دستگاه قضایی شده است.

فیلم| مدیر‌کل محیط‌زیست مازندران: قاتلان توله خرس قهوه‌ای به‌‌ اشد مجازات می‌رسند

حسنعلی ابراهیمی مدیر‌کل حفاظت محیط‌زیست مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به تلف‌شدن خرس قهوه‌ای 2 ساله در سوادکوه، گفت: هماهنگی‌های لازم با دادستان شهرستان سوادکوه برای دستگیری افرادی که اقدام به ضرب و شتم خرس قهوه‌ای کردند، انجام شد.

وی با بیان اینکه بدون تردید یکی از عواملی که باعث تلف‌شدن خرس قهوه‌ای در سوادکوه شد، عامل ضرب و شتم انسانی بود، افزود: به‌دلیل کار غیر‌اخلاقی ضرب و شتم خرس قهوه‌ای، اشد مجازات را برای عاملان آن به دستگاه قضایی پیشنهاد می‌کنیم.

مدیر‌کل حفاظت محیط‌زیست مازندران با اشاره به اینکه نظر دقیق رسمی خود را پس از تأیید دامپزشک اعلام می‌کنیم در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره شایعه رها‌شدگی برخی از حیوانات در جنگل‌های سوادکوه، گفت: رها‌شدگی برخی از حیوانات در جنگل‌های سوادکوه را از مناطق دیگر یا باغ‌وحش از اساس رد می‌کنم ولی از لحاظ علمی و برای تقویت ژنتیکی نوع خاصی از حیوانات یا پرندگان و یا درمان و بازگرداندن حیوان یا پرنده به جنگل وجود دارد و رها‌شدگی حیوانات از باغ وحش را در طول سال‌های اخیر در جنگل‌های سوادکوه رد می‌کنم.

در فیلم زیر بانوی سوادکوه با فریاد‌های متعهدانه خود از ضاربان خرس قهوه‌ای می‌خواهد که از ضرب و شتم دست بردارند.

 

 

انتهای پیام/86015/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول