اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

والیبال کهگیلویه و بویراحمد جان می‌گیرد/اعزام سه تیم استان به مسابقات کشوری

دبیر هیات والیبال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل 10 تیم باشگاهی در رشته والیبال گفت: سه تیم از استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

والیبال کهگیلویه و بویراحمد جان می‌گیرد/اعزام سه تیم استان به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،بعد از درگذشت اردشیر راد رئیس هیات والیبال استان در سانحه هوایی 29 بهمن 96، این رشته به دلیل این اتفاق دلخراش مدتی دچار رکود بود تا اینکه با برگزاری انتخابات هیات والیبال در مهر ماه امسال و مشخص شدن رئیس و اعضای هیات، جان تازه‌ای گرفت.

یکی از هدف‌گذاری هیات جدید، تلاش برای کمک به رونق هر چه بیشتر این رشته ورزشی در استان است و به همین منظور امروز دبیر هیات در نشستی ضمن بررسی مشکلات، به تشریح اهداف و برنامه‌های رشته والیبال در استان پرداخت.

دستان عزیزی ظهر امروز در نشست مجمع سالانه هیات والیبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست‌های هیات والیبال قانون‌گرایی، عدالت محوری و کمک به توسعه هر چه بیشتر والیبال در استان است.

دبیر هیات والیبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توزیع اعتبارات، تجهیزات و حتی دوره‌های آموزشی با رعایت اعتدال است و هیات‌های شهرستانی مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرند، برخی شهرستان‌ها حتی توپ و تور هم نداشتند اما با آغاز به کار هیات جدید این معضلات تا حدودی رفع شده است.

وی بیان کرد: تاکنون 10 باشگاه جدید والبیال تاسیس و راه‌اندازی شده و هیات‌های شهرستانی برای تاسیس باشگاه همت کنند، باشگاه‌ها مزایایی شامل رقابت سالم بین ورزشکاران و کشف استعدادها دارند که منجر به توسعه ورزش والیبال در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

عزیزی با اشاره به تنظیم تقویم ورزشی والیبال، گفت: تقویم ورزشی رشته والیبال در سال 98 مطابق با تقویم و برنامه‌های فدراسیون والیبال است. هیات شهرستانی هر چه سریع‌تر تقویم بازی‌ها را تنظیم و ارائه کنند و علاوه بر آن برنامه‌ها و عملکرد خود را هر 6 ماه تهیه و تدوین کنند.

دبیر هیات والیبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از برنامه‌های مهم این هیات در سال جاری، اعزام تیم‌های رده‌های مختلف سنی در دو بخش مردان و زنان به مسابقات کشوری است.

عزیزی ادامه داد: تیم نوجوانان تیر ماه، جوانان مرداد و تیم امید شهریور امسال به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.همچنین مرداد ماه امسال یک تیم از استان به مسابقات ملی استعدادیابی اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: هیات‌‌های شهرستانی اقدام به شناسایی و سرمایه‌گذاری بر روی ورزشکاران مستعد مخصوصا در دو رده نوجوانان و جوانان کنند.

دبیر هیات والیبال گفت: مسابقات استانی جام خلیج فارس امسال در دو مرحله تابستانه و زمستانه ویژه رده سنی بزرگسالان در دو بخش زنان و مردان برگزار می‌شود که این مسابقات مقدمه‌ای برای حضور یک تیم از استان در لیگ زیرگروه کشور است.

این مسوول با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی و بازآموزی ویژه داوران والیبال گفت: داوران استقبال چندانی از این کلاس‌ها نمی‌کنند که انتظار می‌رود حضور بیشتری داشته باشند و توانایی علمی و فنی خود را افزایش دهند که ارتقاء سطح داوری موجب ارتقاء کیفیت کار و کاهش اشتباه در مسابقات مختلف می‌شود.

انتهای پیام/82024

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول