اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در اولویت طرح‌های پژوهشی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

با تفاهم‌ پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، این پارک و شرکت‌های مستقر در آن برای انجام طرح‌های پژوهشی و مشاوره‌ای منطقه ویژه در اولویت قرار گرفتند.

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در اولویت طرح‌های پژوهشی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، تفاهم‌نامه همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با نمایندگی عباس زارعی هنزکی و شرکت مدیریت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با نمایندگی عبدالرضا نادری روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ در مراسم اولین نشست تخصصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد انزلی به امضا رسید.
اهداف این تفاهم‌نامه در سه بند ایجاد هم‌افزایی بین فعالیت‌های منطقه ویژه و پارک، توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناوری طرفین و امکان استفاده متقابل از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین تبیین شد.

از زمینه‌های همکاری طرفین می‌توان به همکاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های پژوهشی- فناوری داخلی و بین‌المللی، استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی، کارگاهی، تجهیزات و مشاوران تخصصی و کسب و کار طرفین برای کمک به صاحبان ایده و رشد و توسعه شرکت‌های فناور، اجرای برنامه‌ها و رویدادهای کارآفرینی و فناوری به صورت مشترک، حمایت از صاحبان ایده و ایجاد کسب و کارهای جدید به صورت مشترک، انتخاب ایده‌های مناسب سرمایه‌گذاری و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، اولویت داشتن پارک و شرکت‌های مستقر در آن برای انجام طرح‌های پژوهشی و مشاوره‌ای منطقه ویژه، ایجاد زمینه تعامل سه‌جانبه بین مرکز، پارک و شرکت‌های فناور مستقر در پارک به منظور تسهیل تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات دانش‌بنیان اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول