اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

تولید محصولات مورد نیاز هر شهر و استان در واحدهای دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: هریک از واحدهای استانی این دانشگاه در شهرهای مختلف براساس شعار سال و برنامه ریزی درون سازمانی به تولید محصولات متنوع و مورد نیاز هر شهر می پردازد.

تولید محصولات مورد نیاز هر شهر و استان در واحدهای دانشگاه پیام نور

محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به تغییر و تحول درون سازمانی گفت: یکی از مهم ترین اولویت های این دانشگاه در سال جاری ایجاد یک مسیر علمی و پژوهشی برای همه واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور است، به طوری که از این به بعد هر واحد دانشگاهی به صورت متمرکز یک هدف خاص را دنبال کند.

وی افزود: هریک از واحد های استانی  این دانشگاه در شهرهای مختلف  براساس شعار سال و برنامه ریزی درون سازمانی به تولید محصولات متنوع و مختلف نیاز هر شهر می پردازد.

زمانی تصریح کرد: در اجرای ساماندهی واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور هر یک از آنها بر اساس اقلیم و محصول اصلی آن منطقه از جغرافیای زیستی خود به تولید می پردازد که نه تنها کار آفرینی می شود بلکه افزایش تولیدات را با کیفیت بالا در پی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول