اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرحله سوم پرداخت طلب مالباختگان پرونده «گلیم و گبه» اجرا شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از واریز 8 میلیارد و 900 میلیون تومان به حساب تعدادی از مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان خبرداد.

مرحله سوم پرداخت طلب مالباختگان پرونده «گلیم و گبه» اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس ازکرمانشاه به نقل از دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، محمدحسین صادقی اظهار داشت: در آستانه هفته قوه قضائیه،  امروز(28 خردادماه) سومین مرحله پرداخت طلب مالباختگان پرونده موسوم به «گلیم و گبه کرمانشاهان» به حساب شکات نزد بانک ملی واریز شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مرحله 8 میلیارد و 900 میلیون تومان را به حساب یک‌هزار و 973 مالباخته واریز کردیم.

وی بابیان اینکه پراختی‌های امروز(سه‌شنبه) سبب تسویه تعدادی دیگر از شکات شد، خاطرنشان کرد: طی سه مرحله پرداختی که تاکنون داشته‌ایم، جمعا 9 هزار و 126 نفر تسویه شده‌اند و مابقی پرداختی‌ها نیز بزودی انجام خواهد گرفت.

صادقی میزان کل پرداختی‌ها طی سه مرحله گذشته را بیش از 80 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: درحال حاضر بخشی از طلب تعداد 2 هزار و 576 نفر از شکات باقی ‌مانده که این تعداد در مرحله نخست 39 درصد از طلب خود را دریافت کرده‌اند، اما دستگاه قضایی استان با جدیدت و اولویت در تلاش است تا این افراد را نیز تعیین تکلیف کند.

وی در پایان، عنوان کرد: مالباختگانی که طلب آن‌ها باقی‌مانده برای پیگیری طلبشان لازم نیست مراجعه حضوری به دادسرا داشته باشند، چراکه تمام اطلاعات جدید را از طریق رسانه‌های عمومی اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول