اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فین هنوز یک وجب زمین چمن ندارد

رئیس اداره ورزش و جوانان فین با بیان اینکه توزیع امکانات ورزشی در سطح استان ناعادلانه بوده است گفت: متأسفانه هنوز به اندازه یک کف دست هم زمین چمن نداریم.

فین هنوز یک وجب زمین چمن ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آرش اسماعیلی صبح امروز در جلسه شورای ورزش همگانی بندرعباسکه به شدت از کمبود امکانات ورزشی در شهر فین گله‌مند بود اظهار داشت: خواهش می‌کنم نگاه عادلانه‌تری نسبت به شهر فین داشته باشید.

 وی امکانات ورزشی برای ورزش همگانی در این شهر را در پایین‌ترین حد ممکن در سطح  کشور ذکر کرد و افزود: با توجه به علاقه‌مندی جوانان و خانواده‌ها به ورزش همگانی امیدواریم نگاهی نو به این بخش محروم شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان فین ادامه داد: با توجه به گستردگی روستاهای این بخش، متاسفانه تنها امکانات بسیار ناچیزی هم که وجود دارد در مرکز بخش است و روستاها هیچ‌گونه امکاناتی ندارند.

 اسماعیلی به استقبال پرشور مردم در یکی از روستاهای بخش فین در جریان برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی که سال قبل توسط اداره ورزش بندرعباس برگزار شد اشاره کرد و گفت: ما تنها دلخوش به برگزاری این جشنواره‌ها نیستیم و باید امکانات هم در اختیارمان قرار گیرد.

 وی بخش فین را یکی از بخش‌های استان نام برد که کمترین امکانات ورزشی را در اختیار دارد و بیان کرد: امیدواریم در سال جدید با همکاری فرماندار و اداره کل ورزش  استان امکانات و تجهیزات مناسبی در اختیارمان قرار گیرد تا بتوانیم مسابقات مختلفی را برگزار کنیم.

انتهای پیام//88049

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول