اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| ترک ساختمان شورای شهر سمنان؛ غیرمنطقی و غیرعقلانی!

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سمنان با تأکید بر اینکه ترک ساختمان شورای شهر غیرمنطقی و غیرعقلانی است، گفت: مگر کسی خانه‌اش را که سند هم دارد، ترک می‌کند؟

فارس من| ترک ساختمان شورای شهر سمنان؛ غیرمنطقی و غیرعقلانی!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «ساختمان شورای شهر سمنان را ترک کنید» از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده‌اند.

در این سوژه آمده است: «خواستم بدانم شورای شهر کی ساختمان شورا را تخلیه می‌کنند و دست از سر این ساختمان زیبا برمی‌دارند؛ واقعاً فضای به این زیبایی و منحصربه‌فردی حیف که به این شکل استفاده شود.

امیدوارم با توجه به ساختمان و زمین‌های متعددی که شهرداری در اختیار دارند، مکانی در خود اعضای آن مجموعه قرار گیرد و این بزرگواران ساختمان شورا را ترک کنند تا از آنجا استفاده فرهنگی و هنری شود»؛ خبرگزاری فارس این مسأله را پیگیری کرده است.

محمد همتی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در پاسخ به درخواست‌های مردمی برای ترک ساختمان شورای اسلامی شهر سمنان اظهار کرد: ساختمانی که در اختیار شورای شهر سمنان قرار دارد، متعلق به شهرداری است و پیش از این، مرکز اداری کارخانه نساجی قدیم بوده است.

وی ادامه داد: ساختمان متعلق به شهرداری سمنان را چرا باید ترک کنیم؟ در زمان مدیریت «درون‌پرور»، شهردار اسبق سمنان که بخشی از قسمت‌های کارخانه نساجی قدیم باقی ماند، شهرداری این ساختمان را خرید و اجازه نداد مثل بخش‌های دیگر تخریب شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سمنان با تأکید بر اینکه ترک ساختمان شورای شهر غیرمنطقی و غیرعقلانی است، تصریح کرد: مگر کسی خانه‌اش را که سند هم دارد، ترک می‌کند؟

همتی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان ساختمان‌های فرهنگی بافت‌های تاریخی را احیا می‌کنند، اضافه کرد: پیشنهادی بود که اگر ساختمان جدیدی بر اساس فرهنگ و آمایش منطقه برای شورا ساخته شد، ساختمان فعلی در اختیار شهرداری سمنان برای تبدیل شدن به مرکز فرهنگی یا هتل قرار گیرد؛ تا از این ساختمان بتوان درآمد پایدار برای شهرداری ایجاد کرد.

انتهای پیام/75035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول