اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

زنده‌گیری یک حلقه مار افعی در یک منزل مسکونی در مشهد

اهالی ساکن در یک منزل مسکونی در منطقه سیدی مشهد در تماس با سامانه 125، عوامل آتش نشانی را از حضور یک حلقه مار در این منزل مطلع کردند.

زنده‌گیری یک حلقه مار افعی در یک منزل مسکونی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل آتش نشانی مشهد، اهالی ساکن در یک منزل مسکونی در منطقه سیدی مشهد در تماس با سامانه 125، عوامل آتش نشانی را از حضور یک حلقه مار در این منزل مطلع کردند.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد در این خصوص گفت: تیم مستقر در ایستگاه 9 شهدا بلافاصله در محل یاد شده حضور یافته، با استفاده از تجهیزات موجود اقدام به زنده‌گیری این مار سمی کرد.

مهدی رضایی افزود: پس از زنده‌گیری، این مار سمی در محیط طبیعی به دور از جوامع انسانی رهاسازی شد تا به شهروندان آسیبی وارد نکند.

وی با بیان اینکه با توجه به گرم شدن هوا با نزدیک شدن به فصل تابستان احتمال حضور مار در محیط انسانی افزایش می‌یابد، ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در صورت مواجهه با حیوانات غیراهلی به ویژه مار هیچ‌گونه واکنش و اقدامی که منجر به تحریک و آزار و اذیت حیوانات شود انجام ندهند.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد بیان کرد: شهروندان باید در چنین مواقعی محل ورود و اختفای حیوانات غیراهلی را زیر نظر داشته و بلافاصله موضوع را به عوامل آتش نشانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول