اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا لرزه به اندام مقامات این کشور انداخت

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به کار ارزشمند سپاه پاسداران در حفاظت از اراضی آبی کشور گفت: آمریکا همواره سعی دارد تا در کشور ایران از طریق مختلف ازجمله فرستادن پهپاد عملیات‌های جاسوسی انجام دهد که سرنگونی پهپاد فوق جاسوسی این کشور، لرزه بر اندام مقامات آمریکایی انداخته است.

سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا لرزه به اندام مقامات این کشور انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه واژه مقاومت فعال در کشور در حال اجرایی شدن است، اظهار کرد: یکی از کلیدواژه‌هایی که مقام معظم صدر برنامه گام دوم انقلاب به آن اشاره کردند توجه به مقاومت فعال در جامعه است که خوشبختانه این واژه در بین مردم و مسؤولان اجرایی شده و ما در کشور شاهد یک انسجام و وحدت هستیم.

وی با اشاره به انفعال کشورهای غربی در قبال تحریم علیه ملت ایران گفت: استکبار شدیدترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کرده است تا مردم را به خیابان‌ها بکشاند ولی مردم و مسؤولان با مقاومت خود پاسخی محکم به آمریکا دادند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به کار ارزشمند سپاه پاسداران در حفاظت از اراضی آبی کشور بیان کرد: آمریکا همواره سعی دارد تا در کشور ایران از طریق مختلف ازجمله فرستادن پهباد عملیات‌های جاسوسی انجام دهد که همواره با پاسخ محکم نیروهای انقلابی سپاه پاسداران مواجه می‌شود.

طیبی با اذعان به اینکه پهباد جاسوسی آمریکا یکی از پیشرفته‌ترین پهبادهای تاریخ این کشور بوده است، تصریح کرد: در ساخت این پهپاد ۲۰۰ میلیون دلار هزینه شده است به‌طوری‌که آلیاژهای به‌کاررفته در این پهباد رادار گریز و ضد شناسایی است ولی سپاه پاسداران با تکیه نیروی ایمان و امکانات پیشرفته خود این پهپاد را سرنگون و لرزه بر اندام مقامات آمریکایی انداختند.

وی پاسخ منفعلانه رئیس‌جمهور آمریکا را نشان‌دهنده ترس در اردوگاه دشمن دانست و افزود: مقامات آمریکایی سرنگونی این پهپاد به اقتضای بزرگ دانست به‌طوری‌که رئیس‌جمهور آمریکا گفت احساسم بعید است که این یک اشتباه یک نفر بوده این کشور و این موضع‌گیری حاکی از ترس در اردوگاه دشمن است

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با تأکید بر پاسخ صریح مقام معظم رهبری به نامه رئیس‌جمهور آمریکا گفت: روزنامه واشنگتن‌پست در واکنش به عدم دریافت نامه رئیس‌جمهور آمریکا توسط مقام معظم رهبری آن را پاسخ صریح و واضح به آمریکا و تأکید دوباره جمله آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند دانست.

طیبی با بیان اینکه برداشته شدن محدودیت‌های برجام باعث عزت ملت ایران شده است، اظهار کرد: دولت با کار بسیار ارزشمند خود محدودیت‌های برجام را در مسئله هسته‌ای تقریباً برداشته و غنی‌سازی را چهار برابر افزایش داده است که این نشان‌دهنده عزت و عظمت ملت ایران و ارسال پیام مقاومت فعال برای جهانیان است.

وی با اذعان به اینکه شهید خوش‌سیرت نمونه بارز فرهنگ ایثار و شهادت برای جوانان است، تصریح کرد: رواج دادن فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه بسیار ارزشمند است و برای انجام این کار باید زندگی‌نامه شهیدان ازجمله شهید مهدی خوش‌سیرت را بازگو کنیم تا جوانان بدانند برای حفظ این نظام چه خون‌ها و فداکاری‌هایی انجام شده است.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه یکی از عوامل تشکیل خانواده برطرف کردن نیاز است، بیان کرد: مهم‌ترین هدف از تشکیل خانواده و ازدواج برطرف کردن نیازهای مختلف ازجمله نیازهای عاطفی، مالی و معنوی است که باید خانواده‌ها به این امر توجه کنند.

طیبی با اشاره به نظر پیامبر اسلام در مورد برطرف کردن نیازهای خانواده گفت: پیامبر (ص) در روایات مختلف فرمودند محبوب‌ترین خانواده نزد من خانواده‌ای است که بتواند نیازهای خود را برطرف کند در غیر این صورت آن خانه به لحاظ روحی، روانی و جسمی آسیب می‌بینند.

انتهای پیام /3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول