اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هیچ متجاوزی بعد از ورود به حریم ایران به مبدأ خود بر نخواهد گشت / مشکلات برداشت غیرمتعارف شن و ماسه

امام جمعه شهر مهربان گفت: اگر کسی جرأت حمله به ایران اسلامی را از فکر به عمل تبدیل کند، مطمئن باشد که راه برگشتی نخواهد داشت و عاقبتش نابودی است و هیچ متجاوزی بعد از تجاوز به حریم ایران اسلامی به مبدأ خود برنخواهد گشت.

هیچ متجاوزی بعد از ورود  به حریم ایران به مبدأ خود بر نخواهد گشت / مشکلات  برداشت غیرمتعارف شن و ماسه

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با تجلیل از اقدام هوشمندانه و شجاعانه سپاه مقتدر ایران اسلامی در سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا پس از تجاوز به حریم کشورمان اظهار داشت: در سحرگاه 30 خردادماه 98 دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدار تمام موفق شدند پهباد جاسوسی متجاوز به خاک کشورمان را سرنگون کنند و به این ترتیب جواب دندان‌شکنی به دشمنان ایران اسلامی مخابره کنند که هیچ متجاوزی بعد از ورود و تجاوز به حریم ایران اسلامی به مبدأ خود بر نخواهد گشت. 

امام جمعه شهر مهربان، پیام این اقدام دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  را پیام صلح، دوستی و  امنیت برای کشورهای همسایه و پیام عبرت برای زیاده‌خواهان و استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: اگر کسی جرأت حمله به ایران  اسلامی را از فکر به عمل تبدیل کند، مطمئن باشد که راه برگشتی نخواهد داشت و عاقبتش نابودی است.

خطیب جمعه مهربان، عدالت را عالی‌ترین  آرمان نظام اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری دهه چهارم انقلاب و آغاز دهه پنجم را دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری کرده و بزرگ‌ترین مشکل بشریت را در دنیا،  بی‌عدالتی دانستند. 

امام جمعه شهر مهربان تاکید کرد: حکومت اسلامی بدون تلاش برای تحقق عدالت در جامعه ارزشی ندارد.

وی سرعت بخشیدن به قضاوت‌ها بدون عجله و رعایت حق و حقوق طرفین، برخورد قاطع و سریع با مفسدان اقتصادی و تلاش برای از بین بردن زمینه‌های فساد و کسانی که عامل گرانی، تورم و ناامنی و نگرانی در بازار هستند را از جمله انتظارات عمومی از دستگاه قضائی کشور برشمرد.

مرسلی، ضمن تقدیر و تشکر از ابلاغ و اجرای قانون رسیدگی به اموال مسوولان کشور تاکید کردند: این اقدام ریاست قوه قضائیه در  بازسازی و افزایش اعتماد عمومی به نظام و دستگاه قضایی نقش فوق‌العاده و اساسی خواهد داشت و در شرایطی که دشمنان نظام تلاش زیادی برای ضربه زدن به اعتماد عمومی مردم و افزایش فاصله بین مردم و مسوولان دارند که این‌گونه اقدامات در رفع و کاهش بازار شایعات و افزایش اعتماد عمومی بسیار موثر خواهد بود و در هر حال باید توجه داشت که قوه قضائیه مظهر عدالت و پناهگاه ملت است. 

امام جمعه مهربان در ادامه خطبه دوم به مطالب یک تحلیلگر ژاپنی در خصوص رد پیام ترامپ از سوی مقام معظم رهبری اشاره  کرد و افزود: رد پیام ترامپ از سوی رهبر ایران، بیانگر قدرت و غرور یک ملت بزرگ در مقابل دشمن است که ما آن‌ را نداریم و باخته‌ایم و ملت‌های دیگر نیز به‌وجود چنین رهبری غبطه می‌خورند. 
 

اعتماد به آمریکا عاقبتی جز خواری و ذلت ندارد

خطیب جمعه شهر مهربان به مرگ مرسی اشاره کرد و بیان داشت: مرگ تلخ محمد مرسی یک بار دیگر به اعتمادکنندگان به آمریکا نشان داد که اعتماد به آمریکا عاقبتی جز خواری و ذلت ندارد. 

امام جمعه شهر مهربان خاطرنشان ساخت: بعد از مشکلاتی که برای کشاورزان منطقه به خاطر برداشت غیرمتعارف شن و ماسه از رودخانه‌ها صورت گرفته بود، پیگیری‌های صورت گرفت که در برخی موارد  منجر به نتیجه و حل مشکلات کشاورزان شد که از اقدامات صورت گرفته مسوولان  امر در این زمینه سپاسگزاریم و در برخی موارد نیز متاسفانه هنوز اقدامات لازم و مناسب صورت نگرفته است و هنوز مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم در این خصوص نیز مسوولان امر اقدامات لازم و شایسته را به‌عمل آورند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول