اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

معاون سیاسی حزب ندا: امنیت ایران اسلامی خدشه‌ناپذیر و غیرقابل مذاکره است

معاون سیاسی حزب ندای ایرانیان با تاکید بر اینکه امنیت ایران اسلامی خدشه‌ناپذیر و غیرقابل مذاکره است،‌ گفت: راهبرد ایران دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و منافع ملی ملت است و پاسخ هوشمندانه ایران نشان‌دهنده اقتدار و توان بازدارندگی بالای کشور است.

معاون سیاسی حزب ندا: امنیت ایران اسلامی خدشه‌ناپذیر و غیرقابل مذاکره است

محمدحسین شیخ‌محمدی معاون سیاسی حزب ندای ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در خصوص سرنگون کردن پهباد جاسوسی آمریکا اظهار داشت: پاسخ قاطع ایران به پهپاد جاسوسی و متجاوز آمریکایی حاوی پیام‌هایی عمیق برای جنگ‌طلبان آتش‌افروز صهیونیستی، آمریکایی و عربی بود. این اقدام به هنگام و قابل‌تقدیر، نشان‌دهنده هوشیاری، دقت، سرعت عمل و توان بالای نیروهای نظامی و امنیتی ایران است.

معاون سیاسی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: واکنش دفاعی ایران پیام روشنی بود که بگوید ما برای مقابله با تجاوز دشمن و حفظ امنیت ایران کوچک‌ترین قدمی کوتاه نخواهیم آمد. امیدوارم این پیام توسط کاخ سفید و برخی حکمرانان جنگ‌طلب منطقه که علاقه به آتش‌افروزی دارند به خوبی درک شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: خروج از توافق هسته‌ای (برجام)، اعمال تحریم‌های یک‌جانبه و غیرقانونی برخلاف تمامی اصول شناخته‌شده بین‌المللی، افزایش حضور ناوها و نیروهای آمریکایی در خاورمیانه و خلیج‌فارس، ارسال هواپیمای جاسوسی به آسمان ایران و... همه نشان‌دهنده رفتارهای غیر مسئولانه، پرخطر و تحریک آمیز دولت آمریکا در قبال ایران است که متأسفانه توسط سازمان‌های بین‌المللی نادیده گرفته می‌شود.

شیخ‌محمدی تأکید کرد: راهبرد دفاعی ایران دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و منافع ملی ملت ایران است و پاسخ هوشمندانه ایران نشان‌دهنده اقتدار و توان بازدارندگی بالای دفاعی کشور است. امنیت ایران اسلامی خدشه‌ناپذیر و غیرقابل مذاکره است.

وی در پایان افزود: سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به دلیل پاسخ محکم‌ و مقتدرانه‌ پدافند نیروی هوافضای سپاه شایسته دریافت نشان فتح می‌دانم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول