اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

احداث دانشگاه فرهنگیان در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه احداث دانشگاه فرهنگیان در استان جزو ضروریات است، گفت: باید مراحل احداث ساخت این مرکز در کمترین زمان ممکن توسط دستگاه‌های متولی پیگیری شود.

احداث دانشگاه فرهنگیان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی عصر امروز در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم توجه جدی به بحث تأمین نیروی انسانی توانمند در بدنه آموزش و پروش گفت: متأسفانه در دهه‌های اخیر نسبت به تربیت معلم توانمند کم‌توجهی صورت گرفته است و در آینده با مشکل نیروی انسانی مواجه می‌شویم.

احداث دانشگاه فرهنگیان در استان جزو ضروریات است

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه احداث دانشگاه فرهنگیان در استان جزو ضروریات است، خاطرنشان کرد: در گام اول باید قطعه زمینی از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی و یا منابع‌طبیعی جهت احداث این مرکز در استان پیشنهاد داده شود و در کمترین زمان ممکن اراضی موردنیاز در اختیار دانشگاه فرهنگیان جهت جذب اعتبار ساخت قرار داده شود.

وی تأکید کرد: احداث دانشگاه فرهنگیان برای تربیت نیروی انسانی موردنیاز در بدنه آموزش و پرورش بسیار ضروری است و بی‌توجهی و کم‌کاری در این مسئله می‌تواند منافع استان را به عقب بیاندازد؛ از امکانات آموزش و پرورش نیز در این راستا می‌توان استفاده کرد.

عباسی در ادامه در خصوص اهمیت برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان به میزبانی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برگزاری این رخداد ملی یک ظرفیت بزرگ برای معرفی استان به کشور است؛  دانش‌آموزان شرکت‌‌کننده در این مسابقات می‌توانند به‌عنوان یک سفیر این استان را به خانواده‌های خود معرفی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید تمامی امکانات برای حضور دانش‌آموزان در مراکز تفریحی و توریستی استان فراهم شود؛ همچنین بسته‌های فرهنگی جذاب برای معرفی فرهنگ و مراکز گردشگری استان در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: می‌توان با ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی و تولیدات چهارمحال و بختیاری از ظرفیت حضور دانش‌آموزان، مربیان، داوران و سرپرستان برای معرفی صنایع‌دستی استان، درآمدزایی و رونق در تولید نیز بهره‌مند شد.

عباسی در پایان با تأکید بر تأمین امنیت دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات ورزشی به میزبانی چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: این مسئله در دستور کار شورای تأمین قرار بگیرد؛ همچنین دستگاه‌های خدماتی از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، مراکز درمانی و هلال‌احمر نیز آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی در مواقع لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/68026/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول