اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالانه 5 میلیارد تومان کتاب در مساجد کشور توزیع می‌شود

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: سالانه نزدیک به ۵ میلیارد تومان کتاب در کتابخانه‌های مساجد کشور توزیع می‌شود و در همین راستا سال گذشته حدود ۲۵۰ هزار جلد در سطح کشور توزیع شد.

سالانه 5 میلیارد تومان کتاب در مساجد کشور توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سعید سعادتی عصر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: تعداد ۶ هزار و ۶۰۰ کتابدار در سطح کانون‌های مساجدکشور وجود دارد و از سوی دیگر ۷ هزار و ۳۳۶ کتابخانه مخزن‌دار و ۶ هزار و ۶۳۷ کتابخانه باز در سطح مساجد کشور وجود داشته و در سامانه به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: ۱۸ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۲۵ جلد کتاب در کتابخانه‌های مساجد کشور وجود داشته و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد‌.

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور عنوان کرد: ۲۰۵ کتابخانه درجه یک، ۳۱۶ کتابخانه درجه دو، ۸۵۴ کتابخانه درجه ۳، هزار و ۹۸۲ کتابخانه درجه ۴ و ۳ هزار و ۹۷۹ کتابخانه درجه ۵ در سطح مساجد کشور وجود دارد.

سعادتی اظهار داشت: سالانه نزدیک به ۵ میلیارد تومان کتاب در کتابخانه‌های مساجد کشور توزیع می‌شود چنانکه در سال گذشته حدود ۲۵۰ هزار جلد در سطح کشور توزیع شد.

این مسوول گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شورای سیاست‌گذاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور تشکیل شده و اکنون نیز افزایش سطح کیفی کانون‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور بیان کرد: همکاری‌های مختلفی با بسیج در سطح مساجد داریم و مطمئنا این امر در آینده افزایش خواهد یافت و امیدواریم به زودی شاهد امضای تفاهم‌نامه با این نهاد باشیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول