اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تصاویر بازگشت سه فضانورد به زمین را ببینید

سه فضانورد ناسا که صبح امروز با کپسول سایوز، ایستگاه فضایی بین‌المللی را به مقصد زمین ترک کرده بودند با موفقیت در قزاقستان فرود آمدند.

تصاویر بازگشت سه فضانورد به زمین را ببینید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از ناسا، سه فضانورد ناسا که صبح امروز با کپسول سایوز، ایستگاه فضایی بین المللی را به مقصد زمین ترک کرده بودند با موفقیت در قزاقستان فرود آمدند.

این کپسول روسی، مک کلاین و دو نفر از اعضای کابینه ایستگاه فضایی بین المللی به نام‌های اولگ کاننکو ودیوید سنت ژاک را به زمین بازگرداند.

این سه فضانورد، 204 روز در فضا اقامت داشتند و صبح امروز در قزاقستان فرود آمدند؛ انها بیش از 86 مایل را در سفر خود طی کرده‌اند.

مک کلاین یک هفته قبل از برگشت خود به زمین در توییتر نوشت: فاصله بین ایستگاه فضایی تا ایستادن در قزاقستان حدود 3.5 ساعت طول می‌کشد.

پس از بررسی‌های پزشکی، مک کلاین و سنت ژاک به هیوستون در تگزاس و اولگ کاننکو به روسیه باز خواهند گشت.

براساس آنچه که منتشر شده فضانوردان بعدی که به ایستگاه فضایی بین‌المللی سفر می‌کنند، اندرو مورگان از ناسا، لوکا پارامیتانو از سازمان فضایی اروپا و الکساندر اسکورتسوف از روسیه خواهند بود؛ استارت سفر آنها در 20 ژوئیه می‌خورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول