اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تلاش دوچرخه‌سواران فارسی برای ورود به مسابقات آسیایی لبنان

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان فارس گفت: اردوی تیم ملی برای آمادگی و اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر اراک با حضور ورزشکارانی از فارس در حال برگزاری است.

تلاش دوچرخه‌سواران فارسی برای ورود به مسابقات آسیایی لبنان

هادی باشفاعت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با ابراز خرسندی از حضور سه دوچرخه‌سوار از فارس در اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان اظهار داشت: از سه دوچرخه‌سوار و یک مربی از استان فارس برای حضور در اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری انتخابی مسابقات آسیایی کوهستان که مردادماه در لبنان برگزار می‌شود، دعوت شده است.

وی ادامه افزود: این برای نخستین‌بار است که یکی از 2 مربی دوچرخه‌سواری حاضر در این اردوی ملی، از فارس انتخاب شده است که فرصت مغتنمی برای استان ما و نشانه پیشرفت خوبی است که در رشته دوچرخه‌سواری در سال‌های اخیر داشته‌ایم.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان فارس با اشاره به حضور 2 دوچرخه‌سوار آقا و یک بانوی دوچرخه‌سوار از فارس در این اردو عنوان کرد: فرزاد خدایاری دارنده اولین مدال برنز قهرمانی آسیا در رشته دوچرخه‌سواری کوهستان رده سنی بزرگسالان، فرانک پرتوآذر بانوی دوچرخه‌سوار شیرازی، دارای رنکینگ اول آسیا در 3 سال گذشته  و دارنده یک مدال قهرمانی آسیا و ده‌ها مدال بین المللی و محمد حسن امینی دوچرخه‌سوار مرودشتی در رده سنی جوانان، دارنده چندین مدال قهرمانی ایران در این اردو حضور دارند.

 

باشفاعت می‌افزاید: مرحله اول این اردو به مدت 2 هفته و از اول تا 15 تیرماه در «بایک پارک» اراک در حال برگزاری است و پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، مرحله دوم اردو نیز به مدت 10 روز در تهران برگزار و نفرات منتخب به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.

وی از وضعیت دوچرخه‌سواران فارس که در این اردو حضور دارند، ابراز رضایت کرد و گفت: در اردوی تیم ملی در اراک  تکنیک‌های دوچرخه‌سواری در رشته کراس‌کانتری و دانهیل انجام می‌شود و وضعیت 3 دوچرخه‌سوار استان ما در میزان مطلوبی قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول