اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

درخواست رسیدگی فوری از استاندار برای تأمین آب شاهین‌شهر

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس گفت: از استاندار اصفهان برای تأمین آب آشامیدنی مردم شهرهای شاهین‌شهر، گرگاب و دولت‌آباد، درخواست تشکیل فوری کمیته بحران آب کردم.

درخواست رسیدگی فوری از استاندار برای تأمین آب شاهین‌شهر

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: از استاندار اصفهان برای تأمین آب آشامیدنی مردم شهرهای شاهین‌شهر، گرگاب و دولت‌آباد، درخواست تشکیل فوری کمیته بحران آب کردیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: در روزهای اخیر شهروندان مناطق مسکونی پردیس، میلاد، کوی مهدیه و هشت‌بهشت شاهین‌شهر، با ارسال پیامک اعلام کردند در روز تا 13ساعت قطعی آب‌دارند ، مردم شهر گرگاب هم اعلام کردند که 24 ساعت است که آب آشامیدنی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: از استاندار اصفهان تقاضا کردم که  ورود کرده، برای تأمین آب شهروندان دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار اقدام اضطراری کنند.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: پیامک‌های شهروندان را برای وزیر نیرو، مدیرعامل آب و فاضلاب کشور، مدیرآبفای استان اصفهان، فرماندار و مدیر آبفای شهرستان شاهین‌شهر و میمه هم ارسال کردم.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس بیان کرد که بر اساس اعلام شرکت آبفای استان اصفهان، مصرف آب آشامیدنی مردم این استان 14 مترمکعب بر ثانیه اما میزان تولید آب در تصفیه‌خانه اصلی 12 و 8 دهم مترمکعب بر ثانیه است.

وی راهکار فوری را قطع آب واحدهای بزرگ صنعتی پالایشگاه و پتروشیمی اصفهان و اجرای طرح دوم سامانه انتقال  آب استان اصفهان ارزیابی کرد.

انتهای پیام/63098/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول