اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

درست مصرف کنید تا خاموشی نداشته باشیم

مدير دفتر مديريت مصرف شركت توزيع برق اصفهان گفت: به شرط این که مشترکان مصرف برق را مدیریت کنند خاموشی و قطعی برق نخواهیم داشت در غیر این صورت احتمال خاموشی وجود دارد.

درست مصرف کنید تا خاموشی نداشته باشیم

مرسل صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به شرط این که مشترکان مصرف برق را مدیریت کنند خاموشی و قطعی برق نخواهیم داشت در غیر این صورت احتمال خاموشی وجود دارد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان در توصیه به مصرف‌کنندگان خاطرنشان کرد: مشترکان در ساعات 11 تا 15 کولرهای آبی را روی دور کند و کولرهای گازی را روی 24 درجه سانتی‌گراد تنظیم کنند، استفاده‌ از لامپ اضافی را کاهش دهند و از نور طبیعی آفتاب استفاده کنند و از وسایل برقی پرمصرف در این ساعات استفاده نکنند.

وی ادامه داد: باید مصرف برق مشترکان در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور به کمتر از 300 کیلووات ساعت در ماه برسد تا مشمول جریمه نشوند چرا که پرمصرف‌ها 16 درصد بیشتر از دیگران هزینه پرداخت خواهند کرد.

مرسل یادآور شد: ادارات باید رأس ساعت مقرر به کار خاتمه دهند تا بتوانیم ساعات اوج مصرف برق را بدون خاموشی سپری کنیم.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان در پاسخ به سؤالی پیرامون چگونگی استقبال مشترکان از طرح‌های تشویقی این اداره، تصریح کرد: از 11 هزار مشترک دیماندی (مشترکانی که توان مشخصی را از اداره برق خریداری می‌کنند) در اصفهان، 5 هزار مشترک طی تفاهم‌نامه‌ای متعهد شده‌اند تا مصرف خودشان را 234 مگاوات برسانند و روزهای تعطیل را با روزهای کاری جابه‌جا کنند.

وی افزود: برای این مشترکان کنتور هوشمند نصب شده و پایبندی آنان به تعهد به صورت برخط بررسی خواهد شد که این مورد نقش مهمی در جلوگیری از خاموشی دارد.

صالحی اظهار کرد: در سال گذشته 4 میلیارد و 400 میلیون تومان پاداش به مشترکان تجاری، صنعتی و اداره‌ای دیماندی که با اداره برق تفاهم‌نامه امضا کرده بودند پرداخت شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان در پایان تأکید کرد: مدیریت مصرف در ماه‌های تیر و مرداد اهمیت بسیاری دارد و مشترکان در ساعات 11 تا 18 مصارف غیرضروری را کاهش دهند تا قطعی برق را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/63113/ص30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول