اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

7 سال از قول ساخت فیلمی درباره شهید بهشتی گذشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: هفت سال از قول ساخت فیلمی درباره زندگی شهید بهشتی گذشته است و در طول این مدت در اصفهان سه استاندار آمد و رفت اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

7 سال از قول ساخت فیلمی درباره شهید بهشتی گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسگری پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: از هفتم تا دوازدهم تیرماه هفته حقوق بشر آمریکایی است رخدادهایی این هفته شامل ششم تیر ماه سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری، فاجعه هفتم تیر، بمباران شیمیایی سردشت، شهادت آیت‌الله صدوقی، حمله به هواپیمای مسافربری ایران و... است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: شهید بهشتی برای ملت و مسؤولان معیار بود، تبیین ابعاد شخصیتی شهدا جامعه ما را در برابر حوادث ایمن می‌کند؛ در این ایام اقدام به تبیین سیره شهدا برای مردم و مسؤولان می‌کنیم تا دسته‌ای از مسؤولان که به هوش نیستند به خود بیایند و با الگوگیری از شهدا به وظایف خود عمل کنند تا نارضایتی‌ها کمتر شود.

وی افزود: با تبیین مناسبت‌های این هفته باید به ادعاهای پوشالی امریکا در زمینه حقوق بشر بپردازیم تا برای نسل جوانان تبیین سود علت مخالفت با مذاکره با امریکا در چیست.

عسگری خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های این هفته مسأله گرامیداشت شهداست، اگر چه شهدا نیازی به این مراسم ندارند و این مراسمات در اصل برای بالا بردن بصیرت افراد جامعه و برداشت از ابعاد شخصیتی شهدا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: از آن جایی که هفته بزرگداشت قوه قضایی مقارن با این هفته است، در این هفته در مساجد شاخص شهر و در محل برگزاری نماز جمعه در استان میز خدمت توسط قوه قضاییه راه‌اندازی می‌شود.

وی عنوان کرد: حدود 110 برنامه در مرکز استان و شهرستان‌ها برای بزرگداشت این هفته در نظر گرفته شده است، مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام اژه‌ای، مراسم بزرگداشت شهید بهشتی‌نژاد با سخنرانی حجت‌الاسلام محلاتی، همایش مطبوعاتی با حضور رییس ستاد هفتم تیر، مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع با سخنرانی حجت‌الاسلام اروجی و دیدار با بازمانده واقعه هفت تیر آیت‌الله نجفی از برنامه‌های در نظر گرفته شده این هفته است.

عسگری اضافه کرد: دیدار با خانواده معظم شهدای هفتم تیر اصفهان، شهیدان بهشتی، بهشتی‌نژاد، اژه‌ای و طباطبائی و دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای ترور به این مناسبت‌ها پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ابراز داشت: امروزه در شرایط حساس حاکم بر جامعه مبلغان، فرهنگیان، اصحاب رسانه و... با استفاده از ابزارهای نوین باید دست به بازگویی آرمان‌های شهدا برای جوانان و نوجوانان کنند و اگر این کار را به شکل هنرمندانه و خلاقانه‌ای انجام ندهیم اثرگذاری نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: هفت سال از قول ساخت فیلمی درباره زندگی شهید بهشتی گذشته است و در طول این مدت در اصفهان سه استاندار آمد و رفت اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

انتهای پیام/63095/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول