اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

«غفور» به دور نهایی لیگ ملت‌های والیبال می‌رسد

فیزیوتراپ تیم ملی والیبال گفت: غفور به دور نهایی لیگ ملت‌ها می‌رسد، فقط باید ببینیم التهاب محل درمان چه زمانی خوب می‌شود.

«غفور» به دور نهایی لیگ ملت‌های والیبال می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از فدراسیون والیبال، امیر غفور به علت درد از ناحیه‌ی پاشنه پا برابر صربستان، به همراه سیامک افروزی فیزیوتراپ و امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی، راهی کلینیک شد.

سیامک افروزی با تایید این مطلب گفت: امیر غفور به علت خار پاشنه، چند مسابقه را با درد بازی کرد، در بازی برابر صربستان هم با این که درد داشت اما در زمین بود؛ به همین خاطر درمانش بعد از بازی با جدیت بیشتری انجام شد؛ درمان با shock wave انجام گرفت که کمی با درد همراه است و محل مصدومیت را متورم می‌کند.

فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ادامه داد: فکر می‌کنم دو، سه روز طول بکشد تا امیر غفور بتواند راه برود و بهبود پیدا کند، بنابراین او از امروز استراحت می‌کند تا با برگشت به تهران، روز اول یا دوم اردو بتواند کار را شروع کند.

وی افزود : غفور تا پیش از بازگشت به تهران در تمرینات وزنه به تمرین مخصوص بالا تنه و پایین تنه ادامه خواهد داد؛ امیدواریم که امیر غفور به دور نهایی لیگ ملت‌ها می‌رسد، فقط باید ببینیم التهاب محل درمان چه زمانی خوب می‌شود.

انتهای پیام/63090/ا 20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول