اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

آغاز انتخاب واحد ترم تابستانی دانشگاه پیام نور از 15 تیر/ ارائه دروس عمومی معارف به صورت عادی

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: انتخاب واحد ترم تابستان دانشجویان دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از 15 تیر آغاز شده و تا 23 تیرماه ادامه دارد.

آغاز انتخاب واحد ترم تابستانی دانشگاه پیام نور از 15 تیر/ ارائه دروس عمومی معارف به صورت عادی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور‌ ، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی این دانشگاه گفت: انتخاب واحد ترم تابستان دانشجویان دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از 15 تیر آغاز شده و تا 23 تیرماه ادامه دارد.

وی با عنوان اینکه ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان متقاضی ترم تابستان از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان و مطابق برنامه زمان‌بندی شده برای دانشجویان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می‌پذیرد، افزود: تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم از 26 مرداد تا 4 شهریورماه خواهد بود و دانشجویان برای دریافت کارت آزمون می توانند در 24 مرداد تا 4شهریور به سامانه جامع آموزشی گلستان reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند.
وی زمان درخواست مهمانی دانشجویان در دوره تابستان را از 11 تا 17 تیر عنوان کرد و گفت: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات نحوه مهمانی باید به مراکز و واحدهای خود مراجعه کنند.
امیرحسین بهروز با عنوان اینکه دروس قابل ارائه در دوره تابستانی حداکثر 8 واحد است و تمام دروس عمومی مقطع کارشناسی در این دوره ارائه می شود، اظهار داشت: دانشجویان در نظر داشته باشند که امکان حذف و اضافه دروس در دوره تابستانی و همچنین امکان تغییر محل آزمون امکان پذیر نیست و باید در نحوه انتخاب واحد و همچنین درخواست مهمانی خود دقت لازم را لحاظ کنند.
وی از ارائه دروس معارف در ترم تابستان جاری خبر داد و اظهار داشت: برگزاری دروس عمومی معارف به صورت عادی امکان پذیر است و هر دانشجو می‌تواند در قالب 8 واحد مجاز دوره تابستانی صرفا یک عنوان درس گروه معارف اسلامی را انتخاب و بگذراند.
وی در پایان یادآور شد: دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دستورالعمل ترم تابستان باید به مراکز و واحدهای خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول