اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

پردیس بین الملل کیش دانشگاه امیرکبیر در مقطع ارشد دانشجو می پذیرد

پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نیسمال اول تحصیلی ۹۹-۹۸(مهر ۱۳۹۸) در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری و آموزش الکترونیکی(مجازی) دانشجو می پذیرد.

پردیس بین الملل کیش دانشگاه امیرکبیر در مقطع ارشد دانشجو می پذیرد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نیسمال اول تحصیلی ۹۹-۹۸(مهر ۱۳۹۸) در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری و آموزش الکترونیکی(مجازی) دانشجو می پذیرد.

پذیرش دانشجو در پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نیمسال اول تحصیلی ۹۹-۹۸ (مهر ۱۳۹۸) در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری و آموزش الکترونیکی (مجازی) بدون نیاز به شرکت در آزمون سراسری و صرفا از طریق بررسی سوابق و مصاحبه حضوری (آزمون اختصاصی) انجام می گیرد.

پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته های مهندسی فناوری اطلاعات (IT) – تجارت الکترونیک،  مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، مدیریت کسب و کار (MBA) در گرایشهای بازاریابی، مالی و سیستمهای اطلاعاتی و مهندسی عمران – مهندسی و مدیریت ساخت دانشجو پذیرش می کند.

در این پردیس کلاسهای درس به گونه ای برنامه ریزی شده که در هر نیمسال تحصیـلی برای دوره های حضوری تنها نیـاز به ۵ بار حضور در پردیس بین المللی کیش (هر بار ۳ روز چهارشنبه تا جمعه) و برای دوره های مجازی ۳ بار حضور (هر بار ۱ روز پنج شنبه یا جمعه) است.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر به نشانی http://kish.aut.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول