اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پس از جان باختن مسافران در بحث مهندسی شهری به فکر آسفالت ریزی می افتند/ جاده تبریر_زنجان غیر استاندارد است

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی گفت: در بحث مهندسی شهری پس از جان باختن مسافران به فکر آسفالت ریزی می افتند، جاده تبریر_زنجان غیر استاندارد است.

 پس از جان باختن مسافران در بحث مهندسی شهری به فکر آسفالت ریزی می افتند/  جاده تبریر_زنجان غیر استاندارد است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری امروز در صد و سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک هفته قوه قضائیه  اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای هفتم تیر را گرامی می‌داریم مخصوصاً شهید بهشتی که حق حیات بر گردن همه ما دارد، این شهید به‌عنوان یک متفکر، فیلسوف، سیاستمدار و فقیه دارای شخصیت بزرگ در خدمت نظام و مردم بود.

وی ادامه داد: تفکر شهید بهشتی این بود که مردم نقش ویژه‌ای در تعیین سرنوشت خود دارند، امام خمینی(ره) نیز امکان نداشت از نقش مردم یاد نکند، تمام همت شهید بهشتی برگزاری رفراندوم توسط مردم بود.

این مقام مسوول ابراز کرد: تقریباً هرسال یک انتخابات در کشور برگزار شده و این نشان از مردم سالاری در نظام و دموکراسی به معنای واقعی کلمه است.

وی ادامه داد: شهید بهشتی معتقد به تخصص و تعهد در مسوولان بود و بر این موضوع اصرار داشت و تخصص بدون تعهد را موجب انحراف می‌دانست.

حجت‌الاسلام مظفری ادامه داد: در بحث پیشگیری با همراهی و  فشار مجلس و مکاتبات مختلف با دستگاه‌های اجرایی متذکر شدیم از ظرفیت‌ها در جهت پیشگیری از برخی تخلفات استفاده کنیم.

وی در خصوص حوادث جاده‌ای نیز ابراز کرد: در بحث مهندسی شهری پس از جان باختن مسافران به فکر آسفالت‌ریزی می‌افتند، جاده تبریر_زنجان غیر استاندارد است زیر‌نظر مسوولیت‌ ما نیست، متولیان را دعوت کنید تا با ترتیب یک جلسه مشکلات را بررسی کرده و راهکارهای لازم ارائه داده شود.

وی گفت: در‌ مورد راه و شهرسازی انقلاب شده، در کدام ضوابط دولت گفته شده نماینده نرخ بودجه را تصویب کند، به نظر می‌رسد بودجه غیرمنطقی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول