اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مشکلات واحدهای تولیدی کرمانشاه بررسی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: یکایک مشکلات واحدهای تولیدی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

مشکلات واحدهای تولیدی کرمانشاه بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هدایت حاتمی عصرامروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه«رونق تولید» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، ضمن تشکر از ابتکار عمل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه در برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه با لبیک به شعار «رونق تولید»، تولید کنندگان استان را در کنار هم قرار داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قرار است در این نمایشگاه از قابلیت‌های همدیگر مطلع شویم، افزود: یک‌سری توافقات و قرارداد‌هایی در این نمایشگاه بین تولیدکنندگان و خریداران منعقد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از همکارانم خواسته‌ام یکایک شرکت‌ها و بنگاه‌ها را مورد بررسی قرار بدهند و نتیجه آن را گزارش کنند تا بدانیم مسائل و مشکلات شرکت‌ها چیست.

حاتمی با بیان اینکه هدف از تشکیل این نمایشگاه صرفا ارائه کالا نیست، تصریح کرد: هدف ایجاد یک هم‌پیمانی جدید برای پاسداشت رونق تولید، درک آن و تبادل نظر در خصوص آن است و اینکه بتوانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری، ان‌شاءالله اقتصاد کشور و نیز اقتصاد استان کرمانشاه را شکوفاتر کنیم.

این مسؤول عنوان کرد: باید تبلیغات بیشتری در خصوص رونق تولید صورت بگیرد و چون این نمایشگاه دارای جنبه‌های مختلف است نباید توقع داشت تعداد بازدیدکنندگان آن به اندازه نمایشگاه‌های فروش باشد.

وی معتقد است، این نمایشگاه یک رویداد خوب برای شروع  محسوب می‌شود و باید یک مبنا و نقطه‌ آغازین برای برداشتن موانع توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌ها و بنگاه‌ها باشد.

حاتمی در پایان ضمن دعوت از مردم برای بازدید از  نمایشگاه رونق تولید و آشنایی بیشتر با پتانسیل‌ها و تولیدات استان، بیان کرد: مردم بدانند در سطح استان کالاهای خوب، با کیفیت و قیمت مناسب تولید می‌شود و بخشی از واحدهای تولیدی ما بسیار موفق هستند و ما از آن‌ها درخواست کرده‌ایم ظرفیت خود را افزایش دهند و ما نیز از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بازدید از همه غرفه‌ها به مشکلات همه تولید کنندگان گوش داده و برخی دستورها را برای حل مشکلات آن‌ها صادر و از برخی دیگر نیز برای پیگیری مشکلاتشان در راستای حضور در دفتر کاری خود دعوت کرد.

گفتنی است، نمایشگاه رونق تولید با حضور بیش از 100 واحد تولیدی از استان کرمانشاه، تا روز پنج‌شنبه 13 تیرماه از ساعت 16 الی 21 در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد، برپا است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول