اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

«مسجدمحوری» سیاست جدید بسیج/ ۶ هزار پایگاه بسیج مجری طرح اوقات فراغت

مسؤول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان، امسال در ۶ هزار پایگاه بسیج مساجد در سراسر کشور با رویکرد تربیتی، قرآنی، ورزشی، اردویی و زیارتی برگزار می‌شود.

«مسجدمحوری» سیاست جدید بسیج/ ۶ هزار پایگاه بسیج مجری طرح اوقات فراغت

حجت‌الاسلام احسان رضایی، مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه هیأت و مسجد خبرگزاری فارس اظهار داشت: بسیج مساجد امسال همانند سال‌های گذشته در فرصت اوقات فراغت نوجوانان و دانش‌آموزان با رویکردی جدید تحت عنوان «جوانه‌های صالحین» برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت را دنبال می‌کند.

۶ هزار پایگاه بسیج مجری طرح اوقات فراغت

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها امسال در ۶ هزار پایگاه بسیج مساجد در سراسر کشور اجرا می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌ها با رویکرد تربیتی، قرآنی، ورزشی، اردویی و زیارتی ویژه سنین مختلف کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

رضایی افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها خدمت‌رسانی به مردم و غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکردهای علمی و تربیتی و قرآنی است.

مسجدمحوری، سیاست جدید سازمان بسیج

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه ثبت‌نام این کلاس‌ها هم‌اکنون آغاز شده است، افزود: مسجدمحوری، سیاست جدید سازمان بسیج است که در آن تقویت و رونق بیش از پیش مساجد و حضور فعال و پررنگ نیروهای بسیجی در برنامه‌های مساجد ازجمله اهداف محسوب می‌شود.

 وی اضافه کرد: براساس سیاست جدید، بسیج با استقرار در مساجد، با کمک بچه‌های مسجدی و زیر نظر امام جماعت، نسبت به حل و فصل مشکلات مردم به صورت جهادی عمل می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول