اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فارس من| ظرفيت اسكان 850 دانشجو در خوابگاه‌ها/مشكل مالی گريبانگير خوابگاه‌

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه بوعلی با بيان اينكه از داوطلبان تقاضا داریم دانشگاه‌های محل سکونت خود را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند گفت: امسال ظرفیت اسکان دانشجويان در خوابگاه دانشگاه بوعلي 850 نفر است كه براساس رتبه قبولی دانشجویان انجام می‌شود.

 فارس من| ظرفيت اسكان 850 دانشجو در خوابگاه‌ها/مشكل مالی گريبانگير خوابگاه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بررسی مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی همدان یکی‌ از سوژه‌های «فارس من» است که مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان در این خصوص اظهار کرد: امسال ظرفیت اسکان آقایان و خانم‌های دانشجو در خوابگاه در مجموع 850 نفر است و با توجه به ظرفیت محدود اسکان براساس رتبه قبولی دانشجویان انجام می‌شود.

محمدجواد دکامی در زمینه اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های خودگردان دارای مجوز از دانشگاه نیز گفت: به منظور ارتقای کیفیت تعمیرات اساسی خوابگاه‌های «حق‌گویان» و «شبنم» در اولویت است و امسال مشکل سیستم گرمایشی خوابگاه‌ها به طور کامل برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال یک جابجایی مهم در خوابگاه‌ها انجام می‌شود و خوابگاه حق‌گویان که در دانشکده هنر و معماری قرار دارد به خوابگاه دخترانه تبدیل می‌شود.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه بوعلی همدان گفت:‌ خوابگاه دخترانه شبنم با ظرفیت 160 نفر امسال برای دانشجویان پسر ورودی سال 98 در نظر گرفته شده است.

وی در توصیه به داوطلبان کنکور و خانواده‌های آنها اظهار کرد: از همه داوطلبان تقاضا داریم در انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر مراقبت کنند چراکه دانشگاه‌ها با مشکلات مالی بسیاری مواجه هستند پس بهتر است افراد دانشگاه‌های محل سکونت خود را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

دکامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ساعت رفت و آمد اتوبوس‌ها با توجه به برنامه آموزشی اعلام شده است افزود: دانشجویان این دانشگاه به دلیل پاره‌ای محدودیت‌های مالی نباید انتظار حضور لحظه‌ای این اتوبوس‌ها را در ایستگاه‌های دانشگاه داشته باشند.

وی گفت: مشکلات مالی دانشگاه موجب محدودیت‌های فراوانی در ارائه خدمات به دانشجویان شده و باید مسوولان دانشگاه نیز برای همین بودجه برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/ 89046/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول