اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تقابل احتمالی منصوریان با برانکو در آسیا

مشخص شدن حریف احتمالی ذوب‌آهن در آسیا، تاریخ‌سازی ایران در والیبال ساحلی و خرید جدید یوونتوس از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.

تقابل احتمالی منصوریان با برانکو در آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 11 تیر ماه علاوه بر این‌که قرعه‌کشی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا انجام و حریف احتمالی ذوب‌آهن مشخص شد، سرپرست جدید هیأت تکواندو استان اصفهان نیز منصوب شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ بر اساس قرعه‌کشی مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تنها نماینده فوتبال ایران در این مرحله که با الاتحاد عربستان دیدار می‌کند؛ ذوب‌آهن در صورت صعود به دور بعدی بازی‌ها نیز برابر برنده بازی دو نماینده دیگر سعودی‌ها در تقابل الهلال و الاهلی قرار می‌گیرد.

✅ موضوع تمدید قرارداد سپاهان و کی‌‌روش استنلی، کش و قوس فراوانی پیدا کرده و در حال حاضر تبدیل به دغدغه‌ای برای هواداران طلایی‌پوشان شده است.

رضا فتاحی سرپرست سپاهان در این خصوص به خبرنگار ورزشی فارس گفت: ما حدود یک ‌هفته قبل، پیش قرارداد را برای کی‌روش و مدیر برنامه‌های او ارسال کرده‌ایم و منتظریم که او ظرف 48 ساعت آینده به ما جواب بدهد.

✅ دو بانوی اصفهانی برای شرکت در اردو‌ی آماده‌سازی تیم ملی دارت انتخاب شدند، فاطمه صفی و فاطمه کریمی از اصفهان به همراه دو ورزشکار سمنانی برگزیده شدند؛ این نفرات پس از برگزاری 16 مرحله اردوی آماده‌سازی و مسابقات انتخابی در مدت زمان یکسال و نیم انتخاب و معرفی شدند.

✅ هجدهمین دوره مسابقات شنا قهرمانی جهان 12 الی 28 جولای 2019 در شهر گوانگجو کره جنوبی برگزار می‌شود، بر همین اساس کمیته فنی شنا و کادر فنی تیم ملی پس از برگزاری مسابقات انتخابی اسامی شناگران اعزامی به این مسابقات را اعلام کردند که علی‌رضا یاوری نماینده اصفهان در این مسابقات است.

✅ دور اول مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2019 به پایان رسید و تیم‌های صعود‌کننده به دور نهایی رقابت‌ها که به میزبانی آمریکا برگزار خواهد شد، مشخص شدند؛ در پایان این دور از رقابت‌ها بهترین‌ها در هر بخش معرفی شدند که امیر غفور، پشت خط‌زن اصفهانی تیم ملی در رده نخست برترین اسپکر و دومین بازیکن امتیازآور مسابقات قرار گرفت.

✅ هیأت تکواندو استان اصفهان که از اواسط شهریور سال گذشته و در پی استفعای رئیس وقت، با سرپرست اداره می‌شد، با توجه به عدم برگزاری انتخابات و پایان مهلت 9 ماهه سرپرستی، سرپرست جدیدی پیدا کرد.

دیروز با حکم فدراسیون تکواندو مرتضی استکی به عنوان سرپرست جدید هیأت تکواندو استان اصفهان منصوب شد تا طی 3 ماه آینده و با هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نسبت به برگزاری انتخابات این هیأت اقدام کند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ تیم ملی والیبال ساحلی ایران در سومین بازی مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف تیم روآندا رفت که در خاتمه با نتیجه دو بر صفر به برتری قاطع دست یافت؛ تیم ملی والیبال ساحلی ایران در مرحله گروهی با دو شکست مقابل تیم‌های آمریکا و آلمان و یک پیروزی مقابل تیم روآندا به عنوان تیم سوم به مرحله اول حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد‌.

✅ سیزدهمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک در قزاقستان، روزهای 13 تا 25 تیرماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

✅ رقابت‌های جام جهانی فوتبال روی میز 2019 از دیروز به میزبانی اسپانیا آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان در ماده دولگ به مصاف حریفان خود رفتند؛ تیم ملی ایران با ترکیب حمید مقدم، حسین شهبازگهرویی و بهرام سلیمانی در ماده تیمی دولگ با حریفان خود به رقابت پرداختند و با شکست میزبان راهی مرحله فینال شدند.

✅ فدراسیون جهانی تنیس روی میز جدیدترین رنکینگ بازیکنان در ماه جولای را اعلام کرد که براساس آن پینگ پنگ‌بازان کشورمان سقوط داشتند.

طبق این رنکینگ برادران عالمیان یعنی نوشاد و نیما هرکدام یک پله سقوط داشتند، نوشاد در رده 82 ایستاد و جایگاه 85 نیز به نیما رسید، میعاد لطفی با 81 و امین احمدیان با 6 پله نزول در رده‌های 295 و 318 ایستادند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ یوونتوس روز گذشته موفق شد یک بازیکن دیگر به نام ربیو را از پاری سن ژرمن به صورت آزاد به خدمت بگیرد تا بار دیگر این باشگاه تخصص خود را در جذب بازیکنان آزاد نشان دهد.

موضوعی که برای بانوی پیر ایتالیا امری عادی است، این تیم موفق شده ستارگان بزرگی را به صورت آزاد به خدمت بگیرد که آخرین آن‌ها هافبک ارزشمند پاری سن ژرمن است.

✅ مسابقات تنیس ویمبلدون آغاز شده است، در یکی از مسابقات روز اول در بخش بانوان کُری گاف 15 ساله مقابل ونوس ویلیامز به میدان رفت؛ این ورزشکار که به عنوان جوانترین تنیسور حاضر در مسابقات به شمار می‌رود در حالی مقابل ونوس قرار گرفت که این ورزشکار با 39 سال مسن‌ترین بازیکن زن است، کُری گاف با امتیازهای 6-6 و 6-4 موفق شد این بازی را به سود خود به پایان ببرد و شگفتی‌ساز شود.

✅ تیم ملی فوتبال اسپانیا با برتری دو بر یک برابر آلمان انتقام دوره گذشته را گرفت و قهرمان رقابت‌های زیر 21 سال اروپا شد؛ اسپانیا در سال 2011 و 2013 نیز موفق به کسب این عنوان شده بود در 3 دهه اخیر ایتالیا با 5 قهرمانی بیشترین جام را در قهرمانی زیر 21 سال فوتبال اروپا کسب کرده است.

انتهای پیام/63090/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول