اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مردم از آرای کمیسیون ماده 100 به ستوه آمده‌اند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مردم از آرای کمیسیون ماده 100 به ستوه آمده‌اند و نمی‌دانند به کجا پناه ببرند.

مردم از آرای کمیسیون ماده 100 به ستوه آمده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی عبدالرزاقی امشب در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: مردم از آرای کمیسیون ماده 100 به ستوه آمده‌اند و نمی‌دانند به کجا پناه ببرند.

وی بیان کرد: زیرزمینی در خیابان سعدی که انباری بوده به تجاری تبدیل شده و کمیسیون ماده 100 یک میلیارد تومان جریمه کرده که از ارزش کل ملک بیشتر است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه روند بازار مسکن به سمت رکود پیش می‌رود، ابراز کرد: جرایمی که کمیسیون ماده 100 تعیین می‌کند به این رکود دامن زده است.

عبدالرزاقی خاطرنشان کرد: قیمت‌های تعیین شده کمیسیون با مناطق تطابق ندارد و واقعی نیست و همین برای سازندگان مسکن صرفه اقتصادی ندارد و موجب دلسرد شدن آنها می‌شود.

این عضو شورا یادآور شد: اگر سازندگان مسکن سرمایه خود را در حوزه دیگری هزینه کنند، رکود مسکن بیشتر می‌شود به همین دلیل باید از بروز این مشکل جلوگیری کرد و چوب لای چرخ این سازندگان نکرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: کمیسیون ماده 100 جرایمی که تعیین می‌کند، در حق مردم ظالمانه است زیرا قیمت‌ها نجومی است و شهروندان وقتی مبالغ را می‌بینند تعجب می‌کنند.

وی بیان کرد: مسؤولان شهرداری در راستای اصلاح جرایم کمیسیون ماده 100 اقدام کنند تا مردم شاهد جرایم ناعادلانه نباشند.

 

جرایم کمیسیون ماده 100 اصلاح شود

در ادامه جلسه احد چگینی بیان کرد: مولفه‌های فراوانی در کاهش قیمت حباب مسکن است و ضرایبی که در جریمه تعیین شده اثر منفی دارد.

وی با بیان اینکه لایحه شهرداری باید عودت داده شود تا اصلاح گردد و قیمت‌ها منطبق با واقعیت‌ها باشد، بیان کرد: کمیسیون ماده 100 آرای سال گذشته را با امسال تطبیق دهد تا جرایم را منصفانه صادر کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: هر چقدر جرایم سنگین‌تر باشد، زیان آن را مردم خواهد دید زیرا سازندگان مسکن هر مبلغی جریمه دهند بر قیمت خانه اضافه می‌کنند.

چگینی با بیان اینکه خرید مسکن برای مردم خواب و رویا شده است، اظهار کرد: اعضای شورا نمایندگان مردم بوده و از حقوق آنها دفاع می‌کند و اجازه نمی‌دهد کمیسیون ماده 100 با جرایم غیرمعقولانه سنگینی خریدن خانه را بر دوش شهروندان بیندازد.

انتهای پیام/77009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول