اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مجله حوادث فارس| از قاچاق میلیاردی پارچه تا حمل غیرقانونی جوجه

توقیف 17 هزار جوجه یک‌روزه غیرمجاز در سرخه و توقیف محموله میلیاردی پارچه‌های قاچاق از مهم‌ترین اخبار حوادث امروز در استان سمنان است.

مجله حوادث فارس| از قاچاق میلیاردی پارچه تا حمل غیرقانونی جوجه

سرهنگ عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: با عنایت به شرایط موجود اقتصادی در کشور و سالی که به شعار رونق تولید نام‌گذاری شده است، یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس در حوزه مبارزه با قاچاق کالا تعریف می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا، مأموران پلیس آگاهی شاهرود حین کنترل محور تهران- مشهد به یک دستگاه تریلر مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: در بررسی محموله تریلر تعداد 278 طاقه پارچه خارجی که حدود 13 هزار متر بود و بنا بر نظر کارشناسان بالغ بر هشت میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است، کشف شد.

حسنی از دستگیری دو متهم در این پرونده خبر داد و گفت: با اعتراف صریح متهمان آنان به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.

17:30  توقیف 17 هزار جوجه یک‌روزه غیرمجاز در سرخه

سرهنگ محمد مهرابی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ساعت 22 شب گذشته مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان سرخه حین کنترل محور مواصلاتی تهران- مشهد به یک دستگاه کامیون مظنون شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی محموله این خودرو، 17 هزار قطعه جوجه یک‌روزه فاقد هرگونه مجوز بهداشت و حمل توقیف شد.

 به گفته فرمانده انتظامی شهرستان سرخه، کارشناسان، ارزش ریالی این محموله قاچاق را 500 میلیون ریال برآورد کردند.

18:10  اعتراف معتاد سابقه‌دار به 19 فقره سرقت در گرمسار

سرهنگ محمد فؤادیان، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: مأموران انتظامی شهرستان گرمسار در راستای اقدامات پیشگیرانه و کنترلی خود، گشت در سطح شهر را به‌صورت منظم و مستمر اجرا و در همین راستا نیمه‌شب گذشته مأموران پاسگاه انتظامی لجران حین گشت به توقف سواری تیبا و حضور یک زن در داخل خودرو مشکوک شده و آن را مورد بررسی قرار دادند.

فؤادیان افزود: در بررسی اولیه مشخص شد، سرنشین خودرو معتاد است که توسط مأموران بازداشت و پس از بررسی و بازرسی داخل خودرو مقدار قابل‌توجهی سیم و کابل بدون روکش از داخل خودرو کشف شد

فؤادیان افزود: راننده که در حال سرقت سیم و کابل هوایی در همان حوالی بود، به‌محض مشاهده مأموران از محل متواری که پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی پس از مدتی دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ، متهم در بازجویی‌های اولیه به 19 فقره سرقت سیم و کابل به ارزش 51 میلیون ریال در سطح شهرستان گرمسار اعتراف و انگیزه سرقت‌ها را تأمین هزینه‌های اعتیاد به مواد مخدر اعلام کرد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول