اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاراته و کبدی هم مشکل تکواندو را دارند

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان این که مشکلی که در هیأت تکواندو وجود دارد، در چند هیأت ورزشی دیگر هم با آن مواجهیم، گفت: براساس گفته‌ها افراد بازنشسته می‌توانند در هیأت‌های ورزشی حضور داشته باشند ولی روی کاغذ هیچ مصوبه‌ای در اختیار ما نیست.

کاراته و کبدی هم مشکل تکواندو را دارند

علیرضا امین‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد سرپرست جدید هیأت تکواندو اظهار کرد: باتوجه به اینکه کفعمی مدت زمان سرپرستی‌اش به اتمام رسیده و خودش استعفاد داده بود، برای مرتضی استکی درخواست سرپرستی از فدراسیون کردیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد عدم برگزاری مجمع انتخاباتی این هیأت، اعلام کرد: مشکلی که در چند مجمع دیگر هم با آن دست و پنجه نرم می کنیم، قانون منع به کارگیری بازنشستگان است که براساس گفته‌ها افراد بازنشسته می‌توانند در هیأت‌های ورزشی حضور داشته باشند ولی روی کاغذ هیچ مصوبه‌ای در اختیار ما نیست.

وی ادامه داد: اکنون برای ثبت نام متقاضیان هیأت پررورش اندام نیز نمی‌دانیم این موضوع را در ثبت نام لحاظ کنیم یا خیر، این موضوع فقط مربوط به اصفهان نیست و کل کشور با آن درگیر است؛ هیأت کاراته و تکواندو هم این مشکل را دارند.

امین‌آزاد به مشخص نبودن قانون در مورد اینکه ریاست هیأت‌های ورزشی شغل محسوب‌ می‌شود یا خیر اشاره کرد و گفت: در مورد هیأت کبدی نیز دو نفر ثبت نام کرده‌اند که شاغل هستند و جز قانون دوشغله‌ها محسوب می‌شوند؛ این موضوع هم وجه دیگر این مساله است که اگر ریاست هیأت شغل محسوب شود، افراد دوشغله هم نمی‌توانند رئیس باشند.

معاون اداره کل در ادامه اعلام کرد که در دوران سردرگمی آئین‌نامه‌ها هستیم و باتوجه به اینکه موضوع حضور مدیران بازنشسته در هیأت‌های ورزشی به صورت کتبی ابلاغ نشده است، قابلیت اجرایی ندارد.

وی در مورد قانون سرپرستی هیأت‌های ورزشی هم اعلام کرد: طبق قانون و آئین‌نامه سرپرست یک هیأت تا دو دوره می‌تواند حضور پیدا کند ولی این موضوعی است که  رواج دارد و گاها یک نفر تا یکسال هم سرپرست می‌ماند که اساسا طبق قانون خلاف است.

انتهای پیام/63077/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول