اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم تقویت سرانه مطالعه در سمنان/ مؤثران فرهنگ عمومی شناسایی شوند

استاندار سمنان بر لزوم تقویت سرانه مطالعه در استان سمنان تأکید کرد و گفت: مؤثران فرهنگ عمومی باید در این استان شناسایی شوند.

لزوم تقویت سرانه مطالعه در سمنان/ مؤثران فرهنگ عمومی شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان اظهار کرد: امروز نیاز است تا از فرهنگ عمومی در استان سمنان تعریف کامل، جامع و دقیق در دستور کار قرار گرفته و تبیین شود.

وی تصریح کرد: شاخص‌های فرهنگ عمومی استان سمنان و مؤلفه‌های ارزیابی متناسب با شاخص‌های فرهنگ عمومی کشور در استان تهیه و تدوین شود.

استاندار سمنان بیان کرد: بررسی وضع فرهنگ عمومی استان در قالب نقاط ضعف و قوت در دستور کار قرار گرفته و موارد به‌طور کامل احصا شود.

آشناگر بیان کرد: باید بررسی، واکاوی و رصد کنیم که چه افرادی در ارتقای شاخص‌های فرهنگ عمومی سمنان تأثیرگذار بودند و این افراد می‌توانند نخبگان، علما، دانشجویان و سایر افراد و اقشار جامعه باشند و سپس از ظرفیت‌های این افراد در شورای فرهنگ عمومی استفاده شود.

استاندار سمنان گفت: خوشبختانه سرانه فضای فرهنگی و همچنین کتاب در استان در وضع مطلوبی قرار دارد و نیاز است برای تقویت سرانه مطالعه و ترغیب افراد به مطالعه و استفاده از کتاب، راهکارهای مؤثری اندیشیده شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول