اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

پنجمين اجلاس شاعران هم سرا برگزار می‌شود/ داوران معرفی شدند

مرتضى اميرى اسفندقه، عبدالجبار كاكايى و سعيد بيابانكى به عنوان داوران پنجمين اجلاس شاعران هم سرا معرفى شدند.

پنجمين اجلاس شاعران هم سرا برگزار می‌شود/ داوران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضى امیرى اسفندقه، عبدالجبار کاکایى و سعید بیابانکى به عنوان داوران پنجمین اجلاس شاعران هم سرا معرفى شدند.

امیر عبدالحسینى دبیر پنجمین اجلاس شاعران معاصر گفت: در این اجلاس ۲۳۶۴ اثر شعر در قالب هاى غزل، قصیده، رباعى، ترانه، سپید و نیمایى با موضوع آزاد، آیینی و هم سرایی در سامانه «هم سرایى» ثبت شده بود و انتخاب و داورى بر اساس اشعار ثبت شده در سال ٩٧ صورت پذیرفت.

عبدالحسینى افزود کار انتخاب آثار توسط محمد بیک زاده، صابر قدیمى و احمد امیر خلیلى انجام شد و مرتضى امیرى اسفندقه، عبدالجبار کاکایى و سعید بیابانکى داورى نهایى و معرفى نفرات برگزیده در هر کدام از بخش هاى این اجلاس را بر عهده دارند.

این مدیر هنرى اضافه کرد: پنجمین اجلاس شاعران هم سرا و چهارمین نشست جمعیت شاعران آزاد روز یکشنبه ٢٣ تیر ٩٨ همزمان با عید ولادت حضرت امام رضا(ع) در سالن همایش‌هاى صدا و سیماى جمهورى اسلامى برگزار مى‌شود.

این اجلاس توسط بخش فرهنگى موسسه نورگستر گلها برنامه ریزى و اجرا مى شود و براى نخستین بار است که بخش خصوصى ساماندهى رویداد فرهنگى در این سطح را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول