اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تجهیز نیروگاه‌های برق‌آبی ازبکستان توسط آمریکا و اسپانیا

شرکت‌های ازبکستان، آمریکا و اسپانیا در مورد گسترش همکاری‌ در راستای بروز رسانی و تجهیز نیروگاه‌های برق‌آبی ازبکستان یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

تجهیز نیروگاه‌های برق‌آبی ازبکستان توسط آمریکا و اسپانیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شرکت «ازبک هیدروانرگو»، شرکت «جنرال الکتریک»  آمریکا و شرک «گروپ کبرا» اسپانیا در مورد گسترش همکاری‌های متقابل در زمینه به کار بردن فناوری‌های روز در جریان ساخت و تجهیز نیروگاه‌های برق آبی در ازبکستان یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

این یادداشت تفاهم به توسعه انرژی برق آبی در ازبکستان کمک می‌کند و گسترش همکاری‌های متقابل را در مسایل حسابرسی فنی، تنظیم اسناد پیش طراحی، انجام کارهای ساختمانی و مونتاژ، مدرنیزه ساختن تجهیزات، تنظیم نظریه و امکان سنجی طرح‌ها برای ساخت خطوط انتقال برق با ولتاژ زیاد در استان «تاشکند» را در نظر دارد.

شرکت‌های آمریکا و اسپانیا همچنین خواستار حضور در طرح های اولویت‌دار شرکت «ازبک هیدروانرگو» در ساخت نیروگاه‌های برق آبی جدید و مدرنیزه ساختن نیروگاه‌های موجود شدند.

پیشتر شرکت ازبک هیدروانرگو و جنرال الکتریک در مورد صادرات تجهیزات روز در چارچوب ساخت نیروگاه برق آبی «پسکام» به توافق رسیدند.   

شرکت ازبک هیدروانرگو در سال 2017 میلادی ایجاد شده است و وظیفه اصلی آن توسعه انرژی برق آبی است.

در سال جاری میلادی 3 نیروگاه برق آبی به بهره برداری رسید که شامل نیروگاه برق آبی کوچک «تویه بوغوز» در استان تاشکند و 2 نیروگاه برق آبی کوچک در کانال بزرگ فرغانه در استان «نمنگان» است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول