اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امضای 2 تفاهم‎نامه همکاری بین شهرداری‎های گرگان و گوانگ‎ژو

شهردار گرگان، از امضای دو تفاهم‎نامه همکاری بین شهرداری‎های گرگان و گوانگ‎ژو خبر داد.

امضای 2 تفاهم‎نامه همکاری بین شهرداری‎های گرگان و گوانگ‎ژو

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان که با حضور قائم مقام شهرداری گوانگ‎ژو برگزار شد اظهار کرد: خوشحال هستیم در راستای تقویت همکاری‎های بین‎المللی امروز به صورت جدی‎تر وارد موضوع تفاهم‎نامه گرگان و گوانگ‎ژو شدیم.

وی ادامه داد: طی این نشست‎ها تقویت همکاری‎ها در بخش‎های مختلف مورد بحث قرار گرفت و دو تفاهم‎نامه به امضاء رسید و در بخش فرهنگی، گردشگری و آموزش اقدامات مؤثری را دنبال خواهیم کرد.

شهردار گرگان با بیان اینکه توسعه فعالیت‎های ورزشی بین گرگان و گوانگ‎ژو در دستور کار قرار گرفت، افزود: در حوزه صنعتی، سرمایه‎گذاری در بخش صنعت و انتقال تجربه و دانش براساس نیاز استان مورد توجه قرار گرفت و براین اساس مقرر شد برای ایجاد شهرک تخصصی گوانگ‎ژو رایزنی شود.

دادبود تصریح کرد: بازدید از توانمندی‎هایی که شهرداری گوانگ‎ژو در موضوعات مرتبط دارد و همچنین تقویت ارتباط در بخش جشنواره‎ها و نمایشگاه‎ها از دیگر موضوعات این نشست بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این نشست اظهار کرد: خروجی نشست‎ها بین مقامات شهرداری گوانگ‎ژو و گران خوب بود و خبرهای مسرت‎بخشی را برای گرگان و گلستان به همراه داشت.

علی‌اصغر یوسفی با بیان اینکه تفاهم‎نامه‎های منعقد شده بین گرگان وگوانگ‎ژو نشان داد که این نشست‎ها موثر خواهد بود، بیان کرد: بعد از انعقاد تفاهم اولیه در سال گذشته گام‎های خوبی برداشته شد و امروز تفاهم‎نامه دوم عملیاتی‎تر بود.

انتهای پیام/83018/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول