اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آزادی 8 زندانی در سالروز میلاد امام رضا(ع) در همدان

مدیرعامل ستاد دیه همدان از آزادی هشت زندانی در میلاد امام رضا(ع) خبر داد و گفت: امسال با برگزاری جشن گلریزان یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان جمع‌آوری شد.

آزادی 8 زندانی در سالروز میلاد امام رضا(ع) در همدان

یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به مناسبت میلاد هشتمین امام شیعیان هشت زندانی غیرعمد گرفتار در بند با کمک خیرین و عوامل ستاد دیه از زندان‌های استان همدان آزاد خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در ماه رمضان هر روز یک زندانی آزاد شد گفت: خوشبختانه با کمک خیرین در ماه رمضان 30 زندانی جرایم غیرعمد آزاد شد.

مدیرعامل ستاد دیه همدان با بیان اینکه از این تعداد دو زندانی زن و 28 نفر مرد بودند افزود: در عقد قربان و عید غدیر نیز تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد خواهند شد که البته ملاک اصلی ستاد دیه استحقاق افراد در آزادی است.

وی با اشاره به اینکه امسال صداو سیما مرکز استان و خانواده شهدا در جذب و مشارکت‌ خیرین نقش مهمی داشتند گفت: در 9 شهرستان استان جشن گلریزان برای آزادی زندانیان برگزار شد که در مجموع یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

روحانی‌منش بیان کرد: در شهرستان نهاوند نیز جشن گلریزان در عید غدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول