اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ایجاد جایگاه سوخت در فرودگاه کلاله

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان گفت: ماشین حمل سوخت برای هواپیما منسوخ شده و نیاز است که جایگاه سوخت برای فرودگاه کلاله تعریف شود.

ایجاد جایگاه سوخت در فرودگاه کلاله

 به گزارش  خبرگزاری فارس از گرگان، علی متانت پیش از ظهر امروز  در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان استان توریستی تعریف شده و این آمادگی را داریم پروازها را در مسیری که مورد نیاز استان است تعریف کنیم.

وی تصریح کرد: پیش از ورود به استان گلستان با توجه به بررسی که انجام دادم، یکی از معضلاتی که در استان وجود دارد، نبود جایگاه سوخت است و شرکت نفت باید مجاب باشد که جایگاه سوخت برای هواپیماها در فرودگاه کلاله ایجاد کند.

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان ادامه داد: ماشین حمل سوخت منسوخ است و امیدواریم شرکت نفت جایگاه سوخت را در فرودگاه کلاله تعریف کند.

متانت افزود: در سیل اخیر استان گلستان همه مسؤولان اهمیت بخش فرودگاه را در حوزه امداد و نجات و کمک‎رسانی به سیل‎زدگان متوجه شدند.

وی اضافه کرد: با شناخت و تجربیاتی که در صنعت هوایی دارم دست همگان را به گرمی می‎فشارم تا بتوانیم در مسیر توسعه حمل و نقل فرودگاه‎های استان گام‎های اساسی را برداریم.

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان یک استان توریستی است و باید تلاش کنیم این استان را به جایگاه اصلی خود و توسعه مسیرهای پروازی برسیم.

متانت متذکر شد: با توجه به نیاز و تقاضایی که در استان وجود دارد برنامه‎ریزی‎ها انجام می‎شود و نخستین اولویت ما تکمیل پروژه‎های فرودگاه‎های استان است تا بتوانیم این پروژه‎ها را تا هفته دولت به بهره‎برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه تعامل و نظم و انظباط و استفاده از تمام ظرفیت‎های موجود را در فعالیت خود در استان دنبال می‎کنم، گفت: پروازهای حج را در پیشرو داریم و کمیته حج باید کمک کند تا بتوانیم با همکاری تمامی نهادها خدمات رفاهی خوبی به زائران استان گلستان بدهیم.

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان بیان کرد: افزایش پروازهای داخلی و خارجی را در دستور کار قرار می‎دهم و این موضوع بر اساس مسیرهای مورد نیاز مردم استان گلستان است.

انتهای پیام/83015/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول