اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انفجار صندلی راننده عامل حریق خودرو در «گلشهر» گرگان

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: منشاء حادثه آتش‌سوزی شب گذشته خودروی «سراتو» در خیابان گلشهر گرگان انفجار و حریق ناگهانی زیر صندلی راننده بوده است.

انفجار صندلی راننده عامل حریق خودرو در «گلشهر» گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حوالی ساعت 22 شب گذشته در خیابان گلشهر گرگان ابتدای گلشهر دوم ناگهان صدای انفجار از داخل یک خودروی «سراتو» با چند سرنشین شنیده و پس از آن خودرو پس از طی مسیر کوتاهی در ابتدای گلشهر چهارم دچار حریق شدید شد.

بلافاصله نیروهای امدادی و آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در محل حاضر و عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را اجرا کرده که در نتیجه دو سرنشین این خودرو که یکی راننده خودرو و دیگری سرنشین صندلی جلو بوده به دلیل شدت جراحت و سوختگی به بیمارستان پنجم آذر گرگان منتقل شدند.

«سعید روحی نژاد» 34 ساله که گفته می‌شود دارای مغازه طلافروشی در خیابان امام خمینی (ره) گرگان است راننده خودرو بوده که به دلیل شدت جراحت و سوختگی بالا در بیمارستان جان خود را از دست داد و محمدرضا روحی‌نژاد پدر وی که سرنشین جلو بوده با وجود آسیب‌دیدگی و جراحت اما وضعیت مساعدی داشته و در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.

از لحظه حادثه به دلیل شناس بودن حادثه دیدگان در سطح شهر مطالب متعددی مبنی بر نوع حادثه بیان شد و کاربران در شبکه‌های اجتماعی مجازی مطالبی همانند سوءقصد به جان این افراد و مطالب مشابه بیان تاکنون منتشر شده است.

با توجه به اظهارات شاهدان حادثه مبنی بر شنیدن صدای انفجار ابتدایی و سپس آتش گرفتن خودرو و تصاویر ثبت شده از خودروی حادثه دیده فرضیه‌های متعددی برای این حادثه مطرح شده است.

خبرنگار خبرگزاری فارس تاکنون پیگیری‌های متعددی را از مراجع قضایی و انتظامی انجام داد که رئیس پلیس آگاهی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص مطالب مطرح شده و تحقیقات پلیس درباره این حادثه اظهار کرد: براساس تحقیقات و مصاحبه انجام شده از حادثه‌دیدگانی که داخل خودرو حضور داشتند مشخص شد شروع حادثه بر اثر انفجار و حریق زیر صندلی راننده خودرو بوده است.

مجتبی مروتی بیان کرد: هنوز جنایی بودن یا نبودن حادثه برای پلیس محرز نشده اما تحقیقات در حال انجام است.

وی تاکید کرد: کارشناسان با جدیت در حال بررسی موضوع هستند اما هنوز موضوع به صورت قطعی برای ما مشخص نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص تشکیل پرونده قضایی برای این حادثه بیان کرد: هنوز خانواده حادثه‌دیدگان شکایتی را در مرجع قضایی ثبت نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی گفت: ما نیز در حال انجام تحقیقات هستیم و به محض مشخص شدن و قطعی شدن موضوع، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهروندان به شایعه‌ها توجه نکنند و اخبار رسمی را از طریق خبرگزاری‌ها، رسانه‌های رسمی و شناسنامه‌دار و مراجع رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول