اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

انهدام باند توزیع و حمل مواد مخدر در خراسان‌جنوبی/ ۲۲۵ کیلو تریاک کشف شد

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مأموران پلیس در شهرستان نهبندان خراسان‌جنوبی، یک باند توزیع و حمل مواد مخدر متلاشی و 225 کیلو تریاک کشف شد.

انهدام باند توزیع و حمل مواد مخدر در خراسان‌جنوبی/ ۲۲۵ کیلو تریاک کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سعید دادگر اظهار داشت: عصر روز گذشته مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر جابجایی مواد مخدر توسط اعضای یک باند و حمل آن به شهرهای مرکزی کشور، موضوع را پیگیری کردند.

وی افزود: مأموران هنگام گشت‌زنی و کنترل محورهای فرعی در شهرستان نهبندان، به یک سواری سمند مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان‌جنوبی ادامه داد: راننده خودروی سمند با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که هنگام فرار یک خودروی پژو 405 نیز خودروی سمند را اسکورت کرد و قصد داشتند خودروی مأموران را منحرف کرده و متواری شوند.

دادگر ادامه داد: مأموران با تشکیل تیم‌های ویژه مبارزه با مواد مخدر خودروهای متواری شده را تعقیب کردند و با علائم هشداردهنده و شلیک تیر هوایی به خودروها دستور ایست دادند که در برتری عملیاتی پلیس، رانندگان خودروها هنگامی که عرصه را بر خود تنگ دیدند مجبور شدند توقف کنند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی افزود: با اقدام سریع و به‌موقع مأموران چهار عضو این باند مواد مخدر که سرنشینان خودروها بودند دستگیر شده و در بازرسی از صندوق عقب خودروی سمند 225 کیلو تریاک کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: متهمان دستگیرشده به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان منتقل شدند و تحقیقات پلیس در خصوص سایر جرائم اعضای این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول