اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«گاندو» از شبکه افق بازپخش می‌شود/ پاسخ به یک حاشیه

روابط عمومی شبکه افق اعلام کرد بناست سریال «گاندو» از این شبکه پخش شود.

«گاندو» از شبکه افق بازپخش می‌شود/ پاسخ به یک حاشیه

«حسین نصیری» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با اشاره به حواشی که رسانه‌های دولت برای اختلاف افکنی درونی سازمان انجام می‌دهند، گفت: من در برنامه به خانه بر می‌گردیم صحبت از پخش بدون سانسور گاندو از شبکه افق نکردم، بلکه اعلام کردم درخواست پخش بدون سانسور آن شده است اما ما گاندو را بازپخش می‌کنیم.

وی با اشاره به وحدت رویه ای که در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی وجود دارد، افزود: شبکه افق نیز یکی از شبکه های سراسری صداوسیماست و در این سازمان تلاش شده همواره نسبت به مسائل مختلف وحدت رویه وجود داشته باشد؛ اگرچه برخی در بیرون از سازمان تلاش می کنند که داخل سازمان را به تشنج بکشانند.

مدیر روابط عمومی شبکه افق در پایان گفت: رسانه‌های دولت با توجه به اهمیت استراتژیکی که سریال گاندو داشته و استقبال خوبی که از این سریال شده دنبال ایجاد هرگونه حاشیه‌سازی در مورد این سریال یا صداوسیماست تا توجه به اصل موضوع این سریال که پروژه نفوذ است کمتر شود اما همچنان که در واکنش‌های مردمی می‌بینیم؛ استقبال از این سریال خیلی خوب بوده و مردم پیام اصلی سریال را درک کرده‌اند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول