اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

بازمهندسی ساختارها در دستور کار معاون جدید قوه قضائیه

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی جدید قوه قضائیه گفت: بازمهندسی ساختارها یکی از ضرورت‌ها است که در این میان ارتقای دانش، مهارت عمومی و شفاف سازی نیز در دستور کار این معاونت خواهد بود.

بازمهندسی ساختارها در دستور کار معاون جدید قوه قضائیه

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، فروزان مهر در مراسم معارفه خود به عنوان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی جدید قوه قضائیه، گفت: قوه قضائیه به عنوان نهادی مستقل و برخوردار از سلامت معرفی شده است و قطعاً حوزه پشتیبانی به عنوان پشتیبانی کننده بدنه اصلی قوه قضائیه می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

وی افزود: تقارن زمانی این معارفه با دهه کرامت را به فال نیک می‌گیرم و بدون شک حضور در جایگاه مدیری شریف برای بنده کار دشواری است اما امیدوار هستم با استفاده از تجربه ایشان این مسیر را طی کنم. 

فروزان مهرگفت: وظایف قوه قضائیه می‌طلبد این نهاد برای ایجاد بسترهای مناسب برای حقوق عامه تلاش کند که رئیس قوه قضائیه نیز بر این امر تاکید دارد تا به کاهش وقوع جرم، مجازات و کاهش اطاله دادرسی ختم شود.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی جدید قوه قضائیه با تاکید بر توصیه رهبری در سند تحول قوه قضائیه، افزود: بیانات رهبری را در این مسیر جدید مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی بر تقسیم کار منطقی برای تحقق اهداف 8 گانه تصمیمات رهبری تاکید کرد و گفت: سرعت، دقت و صحت سه حوزه مهم در این زمینه است.

فروزان مهر ادامه داد: معاونت نیروی انسانی و معاونت راهبردی بیشترین ارتباط را با معاونت پشتیبانی دارند که در همین راستا بازمهندسی ساختارها یکی از ضروریات است و ارتقای دانش و مهارت عمومی و شفاف سازی نیز در دستور کار این معاونت خواهد بود.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی جدید قوه قضائیه ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و بهسازی ساختمان‌ها نیز ضروری است که پیگیری خواهند شد و قطعاً در شرایط تحریم‌های ظالمانه می‌طلبد ما با رفتار هزینه‌ای درست، کمترین دغدغه را برای دستگاه ایجاد کنیم.

وی بر ارتقای سلامت اداری کارکنان و کاهش هزینه‌های اضافی تاکید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول