اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برپایی نمایشگاه بانوان کارآفرین دارابی در هفته عفاف و حجاب

به مناسبت هفته عفاف و حجاب و با رویکرد ایجاد اشتغال، نمایشگاه بانوان کارآفرین دارابی در محل مقبره شهدای گمنام داراب گشایش یافت.

 برپایی نمایشگاه بانوان کارآفرین دارابی در هفته عفاف و حجاب

معاون فرماندار داراب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داراب با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت اظهار داشت:  در آستانه هفته عفاف و حجاب، نمایشگاهی با حضور ۱۰ تن از بانوان کارآفرین شهرستان داراب در محل شهدای گمنام گشایش یافت.

زهرا آزما ادامه داد: این نمایشگاه با ۲۰ غرفه در شاخه‌های صنایع دستی، خوراکی‌های بومی، زیورآلات (سنگ‌تراشی) از چهارشنبه ۱۹ تا جمعه ۲۱ تیرماه برقرار است و مردم می‌توانند در ساعات اعلام شده به بازدید از آن بپردازند.

 وی بیان کرد: نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین با رویکرد معرفی محصولات کارآفرینان به مردم و ایجاد انگیزه برای سایر تعاونی‌ها برگزار شده و استمرار آن همت و تلاش بانوان شهرستان را می‌طلبد.

 معاون فرماندار داراب اظهار داشت: غرفه پوشاک اسلامی با مشارکت حوزه علمیه جنت‌شهر به ارائه پوشاکی پرداخته که حجاب زیبا و شایسته را ترویج می‌کنند و می‌توانند جوانان و نوجوانان را به این امر مهم جذب کنند.

  آزما با اشاره به بانوان کارآفرین شاخص در سطح شهرستان گفت: تعاونی پوراندخت که برای ۱۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در منطقه فسارود ایجاد اشتغال کرده، موسسه خیریه امام حسن مجتبی با حضور ۱۵ زن سرپرست خانوار و مرکز آموزش سنگ‌تراشی موسسه خیریه  دستهای مهربان از مراکز فعال شهرستان در حیطه کارآفرینی و جذب بانوان بی‌سرپرست هستند.

 وی همچنین از برپایی همایش عفاف و حجاب با حضور بانوان اقشار مختلف خبر داد و گفت: همایش عفاف و حجاب با هدف ترویج فرهنگ حجاب و تکریم شعائر اسلامی، عصر روز جمعه د‌ر شهدای گمنام داراب برپا می‌شود.

 آزما گفت: در دهه کرامت داراب با برپایی مسابقات ورزشی، میزبان هشت تیم از بانوان ورزشکار شهرستانهای استان فارس است و آیین پایانی دو مسابقه ورزشی روز جمعه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۷۶۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول