اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤولان مهلت داده شده به کشورهای غربی را کاهش دهند

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با تأکید بر کاهش مهلت داده شده به کشورهای اروپایی گفت: اگر مسؤولان ما با شجاعت ایستادگی کرده و مهلت‌های داده شده را از دو ماه به یک ماه و بلکه کمتر کاهش دهند، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

مسؤولان مهلت داده شده به کشورهای غربی را کاهش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه نهادهای بین‌المللی باید به وضعیت شیخ زکزاکی رسیدگی کنند، اظهار کرد: گزارش‌های خوبی از وضعیت جسمانی شیخ زکزاکی به گوش نمی‌رسد و سازمان کنفرانس اسلامی و مجامع بین‌المللی باب به حکومت نیجریه فشار بیاورد تا برای این شیخ بزرگ پزشک آورده و‌ به وضعیت او رسیدگی کنند.

وی با اشاره به کاهش تعهدات ایران در قبال برجام گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام به اروپا اعتماد شد ولی همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اروپا غیرقابل‌اعتماد بوده و بعد از مدتی به دولت‌مردان این مسئله ثابت و‌ درنتیجه منجر به کاهش تعهدات ایران در قبال برجام شد.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه مصوبه شورای عالی امنیت ملی باعث انفعال کشورهای غربی شده است، تصریح کرد: مصوبه شورای امنیت ملی در قبال مهلت ۶۰ روزه به اروپا برای اجرایی کردن تعهدات خود بسیار مؤثر بوده و‌ بی‌اعتمادی آن‌ها را نشان داد زیرا بعدازاین مهلت ایران غنی‌سازی هست ای خود را افزایش داده است.

طیبی لازمه موفقیت در قبال کشورهای غربی را مقاومت دولتمردان دانست و افزود: هر موقع مردم و مسؤولان در قبال درخواست‌های کشورهای غربی  مقاومت کردند، این کشورها از موضع خود عقب‌نشینی کرده و‌ رو به انفعال رفته‌اند.

وی با تأکید بر عدم توجه مسؤولان به بیانیه کشورهای اروپایی گفت: بیانیه کشورهای اروپایی نشان‌دهنده انفعال و برای ایجاد هراس در بین مسؤولان و مردم است که خوشبختانه در این مواقع مردم و مسؤولان با هوشیاری کامل اجازه رسیدن اروپا به هدف خود را نمی‌دهند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با تأکید بر کاهش مهلت داده شده به کشورهای اروپایی گفت: اگر مسؤولان ما با شجاعت ایستادگی کرده و مهلت‌های داده شده را از دو ماه به یک ماه و بلکه کمتر کاهش دهند، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

طیبی به نقش حجاب در سرنوشت ملت اشاره کرد و افزود:  امید شخصیت‌های سیاسی و تئوریسین‌های غربی از بین بردن حجاب در بین بانوان است و کسی که خود را پیرو ولایت می‌داند باید به حجاب توجه کند لذا از مسؤولان درخواست دارم به مقوله حجاب توجه ویژه‌ای کنند.

وی با بیان اینکه در برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) باید به معارف رضوی تأکید شود، گفت: آستانه‌اشرفیه چهارمین شهر مذهبی کشور و محل دفن بردار امام رضا حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) است که باید مراسم میلاد امام هشتم در این شهرستان به بهترین نحو اجرایی پ معارف رضوی در آن بازگو شود.

انتهای پیام /3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول