اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سرانه ورزشی لرستان کمتر از میانگین کشوری است

استاندار لرستان گفت: در حال حاضر به ازای هر نفر 70 سانتیمتر سرانه ورزشی در لرستان وجود دارد که نسبت به میانگین کشوری مقدار کمتری است.

سرانه ورزشی لرستان کمتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سیدموسی خادمی صبح امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور در مسابقات کارگری جهانی اسپانیا بیان کرد: کارگران جایگاه بالایی در نظام اسلامی دارند و کار این عزیزان که در کنار شاغل بودن ورزشکار هستند و با شرکت  در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال شده‌اند حرکت ارزشمندی  است.

وی با بیان اینکه شرکت 6 نفر در مسابقات جهانی و کسب 19 مدال در این مسابقات نشانه استعداد بالای جوانان لرستانی است، افزود : باید سرانه ورزشی در استان را افزایش دهیم؛ در حال حاضر به ازای هر نفر 70 سانتیمتر سرانه ورزشی در لرستان وجود دارد که نسبت به میانگین کشوری مقدار کمتری است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه باید تمامی دستگاه‌های استان در راستای افزایش سرانه ورزشی  تلاش کنند، تصریح کرد: در کنار کمبود سرانه ورزشی در لرستان متاسفانه دستگاه‌های اجرایی استان از ظرفیت‌های ورزشی مجموعه خود نیز به خوبی استفاده نمی‌کنند.

خادمی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در استان امیدواریم تا پایان سال مجموعه ورزشی المپیک شهر خرم‌آباد و بروجرد افتتاح شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول