اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

معرفی نفرات برتر مسابقات رنکینگ کشوری ناین بال

با برگزاری دور مقدماتی مسابقات رنکینگ کشوری ناین بال، نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

معرفی نفرات برتر مسابقات رنکینگ کشوری ناین بال

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دور مقدماتی مسابقات رنکینگ کشوری ناین بال به میزبانی باشگاه شار رشت با حضور شرکت‌کنندگان هفت استان برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به معرفی نفرات برتر مسابقات رشت به مرحله نهایی مسابقات رنکینگ کشوری ناین بال اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور 28 بازیکن از هفت استان گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران و همدان به میزبانی باشگاه شار رشت برگزار شد.

سارنگ بزرگ چنانی با بیان اینکه محسن علوی املشی به‌عنوان سرداور و هادی قلی پور به‌عنوان داور وظیفه قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند، افزود: حمید بکیان از استان گیلان، حسام اسکندری از استان همدان، حسین نوری و رضا معصومی از استان تهران به دور پایانی مسابقات رنکینگ کشوری ناین بال صعود کردند.

وی از برگزاری دور پایانی مسابقات رنکینگ کشوری ناین بال به میزبانی استان تهران خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور نفرات برگزیده سایر استان‌ها و 16 تن از نفرات برتر رنکینگ کشوری در مردادماه 98 در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با اشاره به سطح کیفی بالای مسابقات گیلان تصریح کرد: برگزاری مسابقات ناین بال باعث پویایی و نشاط بازیکنان این رشته می‌شود و ورزشکاران گیلانی در مصاف با ورزشکاران سایر استان‌ها خود را محک جدی زده و سطح فنی‌شان را به بالاترین سطح ممکن می‌رسانند.

بزرگ چنانی با تأکید بر نشاط و تحرک در بازی ناین بال گفت: این بازی با 9 توپ شماره‌دار به ترتیب از یک تا 9 و یک توپ سفید انجام‌شده و هر بازیکن باید به توپی که کمترین شماره را دارد ضربه بزند، پس از ضربه اول به پایین‌ترین شماره چنانچه توپ دیگری نیز وارد پاکت شود قانونی بوده و تا زمانی که به‌طور قانونی توپ‌های شماره‌دار وارد پاکت شود موردقبول است.

وی با بیان اینکه هم‌زمان هشتمین دوره رنکینگ مسابقات استانی بولینگ گیلان به میزبانی باشگاه قصر بازی رشت برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این رقابت 28 بازیکن از شهرستان‌های رشت، انزلی و بخش‌های سنگر و خمام که 5 تن از آنان را بانوان تشکیل دادند، با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان گیلان با اشاره به اینکه به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا شد، بیان کرد: غلامحسین شادپور با کسب 803 امتیاز، امیر احدپور با کسب 630 امتیاز و محمد صیاد مستمند با کسب 629 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بزرگ چنانی با بیان اینکه هدف هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان سوق بولینگ به سمت ورزش قهرمانی است، گفت: جنبه تفریحی این رقابت‌ها بر جنبه قهرمانی آن غالب بوده و تلاشمان را برای سوق به سمت ورزش قهرمانی با درخواست میزبانی مسابقات کشوری از فدراسیون انجام می‌دهیم.

به گزارش فارس، دور مقدماتی مسابقات رنکینگ کشوری ناین بال به میزبانی باشگاه شار رشت برگزارشده و حمید بکیان از استان گیلان، حسام اسکندری از استان همدان، حسین نوری و رضا معصومی از استان تهران به دور پایانی مسابقات رنکینگ کشوری ناین بال صعود کردند.

انتهای پیام/3389/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول